قیمت PlayStation Plus و گزینه های پرداخت

اشتراک ها

تعدادی از PlayStation Plus به طور خودکار گزینه های عضویت در دسترس وجود دارد. اگر شما اعتبار یا جزئیات کارت را به حساب اصلی (master account) خود بیفزایید، ما آنها را ذخیره خواهیم کرد و ممکن است به صورت خودکار از آنها استفاده کنید تا کیف پول خود را بالا ببرید اگر پولی برای پوشش هزینه های تمدید نداشته باشید. اگر شما نمی خواهید اشتراک خود را تمدید نمایید باید 24 ساعت پیش از تاریخ تمدید آن را لغو نمایید.

دارندگان زیر حساب ها می توانند با استفاده از کوپن PlayStation Plus از یک فروشگاه یا خرده فروشی آنلاین خریداری نمایند. اشتراک های زیر حساب ها به صورت خودکار تمدید نمی شوند.

تغییر قیمت اشتراک

اگر قیمت اشتراک شما افزایش پیدا کند، توسط یک ایمیل به آدرس ارسال شده به عنوان شناسه ورود به سیستم ارسال می شود. قبل از اینکه کیف پول خود را با قیمت جدید بفروشید. اگر شما به این آدرس ایمیل دسترسی ندارید، به سادگی وارد سیستم مدیریت حساب شوید تا آن را تغییر دهید. دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید.

اگر نمی خواهید قیمت جدید را بپردازید، قبل از اینکه آن را به طور خودکار دوباره لغو کنید زمان زیادی برای لغو این بخش خواهید داشت.

لطفا نظرات خود را درباره قیمت PlayStation Plus و گزینه های پرداخت (ps3 ،ps4 و psvita) به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =