شما برای عضویت حساب کاربری به Sony Entertainment Network نیاز دارید. اگر شما یک عضویت اشتراک PlayStation Plus دارید می توانید به راحتی آن را به سیستم PlayStation جدید خود (ازجمله ps3 ،ps4 و PlayStation Vita) به حساب Sony Entertainment Network منتقل نمایید.

چگونه اشتراک را خریداری نماییم؟

PlayStation Store در سیستم PlayStation شما

اپلیکیشن Companion در دستگاه Android یا iOS شما

کارت هدیه PlayStation Plus از یک فروشگاه فیزیکی

شما می توانید از یک حساب کاربری غیر قابل تمدید برای اشتراک استفاده نمایید.

نحوه خرید اشتراک

اکانت Master

یک حساب کاربری می تواند از پرداخت با کیف پول خود برای خرید اشتراک PlayStation Plus استفاده کند.

هنگامی که شما مشترک این بخش می شوید کمپانی برای راحتی بیشتر شما عملکرد کیف پول را تغییر می دهد. (به صورت خودکار اضافه وجه برای تمدید اشتراک یا پرداخت محتوای پیش سفارش نگه داشته می شود) این به این معناست که عضویت شما می تواند به صورت خودکار تمدید شود حتی زمانی که شما پول کافی در کیف پول خود نداشته باشید.

Sub accounts

صاحبان زیر حساب (Sub account) می توانند به PlayStation Plus بپیوندند. ولی آنها عضویت خود را به صورت محدود دریافت می کنند. زیرا این حساب ها به طور خاص برای کاربران جوانتر SEN استفاده می شود. زیرا دارندگان زیر حساب کیف پول متصل به حساب خود ندارند و نمی توانند کارت اعتباری و یا بدهی را به حساب خود برای اشتراک خودکار تمدید نمایید. این بدان معنی است که صاحبان زیر حساب میتواند یک اشتراک بدون تمدید را با کد کوپن خریداری کند.

چگونگی بررسی اینکه آیا اشتراک با موفقیت خریداری شده است.

شما هنگامی که مشترک می شوید یک ایمیل تایید خرید دریافت خواهید کرد. اطلاعات مهم حساب به آدرسی که به عنوان ورود به سیستم شما استفاده می کنید، ارسال می شود.

شما همچنین می توانید یک پیشینه از طریق [Services List] درسیستم PlayStation یا [Media] > [Games] در Account Management پلتفرم pc داشته باشید. حساب اصلی مستقل نیز می تواند معاملات زیر حساب را برای بررسی هر خرید انجام دهد.

لطفا نظرات خود را درباره اشتراک PlayStation Plus به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =