بازی Red Dead Redemption 2 دارای 144 محل کارت سیگنال است. پیدا کردن تمامی کارت ها برای تکمیل 100% ضروری است. آنها کلکسیونی هستند که معمولا در داخل ساختمان ها، کلبه ها و خانه ها یافت می شوند. برای تکمیل 100٪ بازی تنها نیاز به پیدا کردن یک مجموعه کامل از 12 کارت دارید.

هر مجموعه حاوی یک کارت می باشد که تنها پس از پذیرش Smoking و دیگر Hobbies و ماموریت Stranger  تامین می شود. بعد از مأموریت اصلی «Who is Not without Sin» در فصل دوم در دسترس خواهد بود، مکان مورد نظر در راهنمای زیر موجود می باشد. Phineas یک کارت را برای ملاقات با خود به شما می دهد.

در حال حاضر بخش خنده دار اینجا است: همه آنها می توانند از فروشگاه عمومی خریداری شوند و شما نیاز نیست وقت خود را برای جستجوی آنها صرف نمایید. شما می توانید بسته های Premium Cigar را در فروشگاه عمومی خریداری کنید. هر کدام به شما یک کارت تصادفی می دهد. پس از دریافت سیگارهای جایزه می توانید دوباره آنها را خریداری نمایید. کل فرآیند به روز رسانی کیف شما 10 دقیقه به طول می انجامد. شما با 2000 دلار می توانید تمامی آنها را خریداری نمایید و این پول مسلما از پاداش ماموریت ها دریافت خواهد شد و کارت های تکراری را می توانید در fence به فروش برسانید.

شما می توانید پیگیری پیشرفت خود را در Pause Menu — Progress — Compendium — Cigarette Cards مشاهده نمایید. بعد از اینکه تمام 144 آیتم را دریافت می کنید، باید آنها را به اداره پست Phineas ارسال کرده و تلاش خود را کامل نمایید. این نیز به عنوان ماموریت Stranger شمرده می شود.

مجموعه کارت سیگار:

  1. Famous Gunslingers
  2. Artists
  3. Vistas of America
  4. Gems of Beauty
  5. Flora of America
  6. Stars of the Stage
  7. Fauna of America
  8. Marvels of Travel
  9. World Champions
  10. Amazing Inventions
  11. Horses
  12. Americans

شروع مکان ها از ماموریت Smoking and Other Hobbies

نحوه دریافت همه کارت های سیگار (روش فوق العاده آسان و سریع)

در صورتی که بتوانید کارت را از فروشگاهی خریداری نمایید هیچ دلیلی برای جستجوی آن وجود ندارد.

بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 1: نقشه
بازی Red Dead Redemption 2
تصویر 2: نقشه

در اینجا نحوه دریافت آسان و سریع تمام 144 کارت مورد نظر برای شما قرار داده شده است.

1: به هر فروشگاه عمومی که بروید (به عنوان مثال Valentine).

2: خرید بسته های سیگار مقرون به صرفه (Provisions > Tobacco > Premium Cigarettes).

3: نگه داشتن دایره (ps4) و B برای (xbox1) برای بستن فروشگاه کتاب.

4: D-Pad Right را فشار دهید تا Satchel باز شود. تمام سیگارهای جایزه موجودی خود را حذف نمایید.

5: برای خرید سیگارهای جدید باید از کارت های هدیه دست بکشید. فروشگاه ها دارای سیگارهای بی نظیری می باشد و همچنین می توانید از هر کدام از آنها به صورت تکراری خرید نمایید.

هر بسته ای که شما خریداری می کنید یک کارت به عنوان RANDOM دریافت می نمایید. در کل شما به 2000 دلار میرسید تا همه آنها را دریافت کنید.

بهترین قسمت زمانی پیش می آید که شما می توانید از طریق کارت های هدیه و فروش آنها سود خوبی کسب نمایید. کل به روز رسانی کیف من 15 دقیقه به طول انجامید. اگر یک کیف استاندارد داشته باشید می توانید بین 30 الی 60 دقیقه به طول بینجامد.

کامل شدن ماموریت Smoking and Other Hobbies

پس از پیدا کردن تمام 144 کارت (می توانید در compendium خود چک کنید)، به دفتر پست بروید و آنها را به اهدا کننده ارسال کنید. برای جمع آوری تمام کارت ها 200 دلار به صورت نقدی دریافت می کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =