کاربرد پورت EXT در کنترلر ps4 چیست؟

اگر شما به کنترلر DualShock 4 کنسول ps4 دقت کنید متوجه یک پورت مینی USB، جک 3.5 میلی‌متری و پورت دیگری به نام EXT خواهید شد. شما می توانید از این قسمت برای شارژ کردن DualShock 4 بهره بگیرید. همچنین لوازم جانبی همانند کیبورد مخصوص به وسیله این پورت به کنترلر وصل می شود.

به گفته بازیکنان بهتر است برای شارژ کنترلر از پورت EXT استفاده نماییم. ما در ادامه دلیل آن را برای شما مطرح می کنیم. یکی از دلایل اینکه بهتر است از طریق پورت کنترلر را شارژ نمایید این می باشد که سرعت آن نسبت به USB بیشتر خواهد بود. اگر شما کنترلر خود را بر روی داک شارژ قرار دهید تقریبا در حدود 30 دقیقه شارژ آن کامل شده و مورد استفاده قرار می گیرد ولی شارژ کردن با کابل USB حدود 2 ساعت زمان می برد. ناگفته نماند که یکی از مشکلات پورت EXT ناتوان نگه داشتن کنترلر در زمان شارژ می باشد ولی این مشکل در USB وجود ندارد.

کمپانی سونی برای کنسول های خود به طور مداوم در حال ارتقا و بهبود لوازم جانبی خود می باشد. از همین رو باید در انتظار نسخه های بعدی این کنترلر باشیم. در تصویر شماره 1 پورت EXT به وضوح دیده می شود.

پورت EXT
تصویر 1: تصویر پورت EXT

لطفا نظرات خود را درباره کنترلر ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

خرید دسته طلایی DualShock 4 Gold Slim Wireless Controller

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =