چگونگی استفاده از Gift Card کنسول Nintendo Switch

هر کسی Gift Card کنسول Nintendo Switch را دوست دارد زیرا شما می توانید آن را برای هر چیزی که می خواهید خرج نمایید. تنها موضوع نا خوشایند یافتن راهی برای redeem کردن آنها می باشد. زیرا باید خود شما راهی برای یافتن مسیر پیدا کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی انجام این کار بر روی لپ تاپ، دسکتاپ و Nintendo Switch قرار دارد.

از طریق Laptop و Desktop

به سایت Nintendo.com بروید و فروشگاه بازی را انتخاب کنید. پایین سایت تمام عنوان هایی که دنبالش هستید را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که تصمیم می گیرید بازی مورد نظر خودتان را از طریق دانلود دیجیتالی خریداری کنید سیستم از شما نوع آن را می پرسد. شما باید گزینه Nintendo eShop Card را انتخاب نمایید تا بتوانید از کارت خود استفاده نمایید.

پشت کارت را بخراشید تا کد خود را مشاهده کنید. پس از وارد کردن کد می توانید بازی را دریافت و از آن لذت ببرید.

از طریق کنسول Nintendo Switch

Nintendo eShop را بر روی کنسول Switch خود باز کنید. هنگامی که برای اولین بار این صفحه را می گشایید چندین جدول نمایان می شود. به پایین صفحه بروید و در آخرین جدول کد خود را در eShop card code قرار دهید و از آن در خرید بازی مورد نظر بهره مند شوید.

Gift Card کنسول Nintendo Switch
تصویر 1: از طریق کنسول
Gift Card کنسول Nintendo Switch
تصویر 2: از طریق کنسول

گزینه دیگری برای افزودن کارت شما وجود دارد و آن زمانی است که شما بازی را به صورت جداگانه خرید کنید.

از طریق فروشگاه وارد شوید و بازی مورد نظر را انتخاب نمایید. هنگام خرید بازی، گزینه Nintendo eShop card را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این گزینه از شما درخواست می شود کد پشت کارت را وارد کنید. هنگامی که شما آن را به سوئیچ خود وارد می کنید، اعتبار به بازی اضافه می شود و شما باید همه چیز را برای بازی خود تنظیم کنید.

لطفا نظرات خود را درباره چگونگی استفاده از Gift Card کنسول Nintendo Switch به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =