Harold Golberg با همکاری شرکت Rockstar Games درباره بازی Red Dead Redemption 2 گفتگو به عمل آورد. Houser از شروع کار تولید خود در کشورهای غربی سخن گفت. تیم توسعه طی چند هفته به مدت 100 ساعت انجام بازی را به پایان رسانند. این رقم هشدار دهنده، چندان تعجب آور نیست.

در سال 2010، همسران کارکنان Rockstar San Diego یک پست وبلاگ خنده دار نوشتند که در آن از مدیریت Rockstar برای کارکنان Overworking در Red Dead Redemption 1 انتقاد کردند. کمپانی Rockstar به این پست پاسخ داد و گفته بود که “اگر اعضای سابق هر استودیو وقت خود را در اینجا به صورت لذت بخش یا خلاقانه به انجام برسانند، در واقع به دنبال یافتن محیطی مناسب تر برای سلامت و نیازهایشان هستند”.

اغلب در پایان پروژه توسعه دهندگان برای پایان دادن به بازی از crunch استفاده می کنند و به نظر این موضوع در مورد بازی Red Dead Redemption 2 نیز صدق می کند. بازی Red Dead Redemption 2 یک تعهد بزرگ به نظر می رسد. گزارش Vulture می گوید که بازی نهایی 300.000 انیمیشن و 500.000 خط دیالوگ دارد.

نویسنده این عنوان زمان پایان رساندن بازی را 65 ساعت یا کمی بیشتر تخمین زده بود. بخش هایی از داستان حذف شده. بنابراین بخشی از ماموریت ها از میدان به در شده اند.

در یک ماموریت که مورگان در قطار برای رهایی تلاش می کرد با اینکه سرگرم کننده بود ولی نمی توانست جذابیت مطلوبی برای بازیکنان فراهم آورد. از همین رو حذف شد. پس از آن، Red Dead Redemption 2 دارای یک حالت آنلاین که ظاهرا فرصت های زیادی را برای ادامه بازی پس از معتبر سازی داستان ها، ارائه می دهد.

همانطور که Houser گفت: توسعه بازی یک فرایند انعطاف پذیر است و همه چیز در یک لحظه تغییر می کند. این کمپانی برای به روزرسانی های خود از یک استودیو مخفی استفاده خواهد کرد. این اتفاق بسیار نادر رخ می دهد.

به گزارش رسمی کمپانی Rockstar ،1200 بازیگر برای انجام کارهای ضبط حرکات بر روی Red Dead Redemption 2 نقش آفرینی نموده اند و 700 نفر از آنها نیز گفتگو را ضبط کرده اند. البته در سال گذشته اعتصابی علیه کارکنان این کمپانی رخ می دهد. (هنوز مشخص نشده که آیا دلیل به تعویق افتادن این بازی اعتصاب کارکنان بوده یا خیر).

Houser گفت: ما از بزرگترین توسعه دهندگان در نیویورک استفاده کردیم تا به یکی از عنوان های به یاد ماندنی مبدل شویم. تیم ما برای ابتکارات و فعالیت های هیجان انگیز جدید روز به روز در حال تلاش است.

بازی Red Dead Redemption 2 در 26 اکتبر (4 آبان) بر روی پلتفرم های ps4 و Xbox1 راه اندازی می شود. حالت چند نفره Red Dead Online برای اولین بار در ماه نوامبر مطرح شده است و Houser گفت که Rockstar قصد دارد تا آن را به عنوان یک بازی قوی تر نسبت به Grand Theft Auto Online معرفی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =