مایکروسافت اعلام کرده است که بازی Forza Horizon 2 که در سال 2014 عرضه شده، فروش آن در تاریخ 30 سپتامبر در فروشگاه های Xbox به پایان خواهد رسید. به عبارتی بازی به اتمام عمر خود نزدیک می شود.

اگر شما قبلا بازی را خریداری کرده اید باز هم می توانید به انجام آن بپردازید. هنوز مشخص نیست که آیا سرویس های آنلاین Forza Horizon 2 بعد از اتمام فروش حذف خواهند شد یا خیر.

کمپانی مایکروسافت هنوز اطلاعاتی از تصمیم خود مبتنی بر حذف فروش بازی Forza Horizon 2 نداده است.

در هرحال سریع اقدام به دانلود بازی Forza Horizon 2 نمایید. همانطور که می دانید این بازی برای اعضای Xbox Live Gold تا مدتی رایگان می باشد.

بازی Forza Horizon 3 برای خرید در فروشگاه های xbox1 موجود است. سری بعدی بازی های Forza Horizon تحت عنوان Forza Horizon 4 در اوایل ماه اکتبر برای پلتفرم های xbox1 و pc روانه بازار می گردد.

این بازی توسط Playground Games توسعه یافته که اخیرا مایکروسافت آن را در اختیار خود گرفته است.

Forza Horizon 2 از بازی‌های سبک رانندگی است که در سال 2014 عرضه گردیده و موفقیت های قابل توجهی هم کسب نموده است. یکی از نکات بسیار شاخص در این بازی که در ابتدا با آن مواجه می شوید، رانندگی در دل کوه ،جنگل و مراتع می باشد که مطمئنا برای شما بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. در هرمکان با توجه به نوع جاده شرایط رانندگی و کنترل اتومبیل تغییر می یابد.

در این سری از بازی برخلاف نسخه ی پیشین سفر جاده ای اضافه گردیده در این نوع مسابقات اول شدن اهمیت خاصی ندارد و تنها درخواست این قسمت پیدا کردن و طی کردن مسیر با بیشترین سرعت می باشد.

محبوب ترین قسمت بازی Forza Horizon 2 بی شک بخش Showcase ها می باشد که شما در بازی با انواع جت ها، هواپیما ها و البته قطار ها به مسابقه می پردازید این قسمت همانطور که بسیار مهیج می باشد ناامید کننده هم هست.

بازی Forza Horizon 2 برای پلتفرم های xbox1 و xbox360 عرضه گردیده است.

لطفا نظرات خود را درباره Forza Horizon 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =