با اینکه شرکت سازنده خبر قاطعی از ساخت بازی Call Of Duty Modern Warfare 4 به بازیکنان نداده است ولی سرنخ هایی وجود دارد که از همیشه بیشتر به ساخت آن مطمئن هستیم. هر یک از نسخه های این بازی دارای یک سریال تاریخی جنگی می باشد. پروفایل های LinkedIn برای حداقل پنج توسعه دهنده سابق Infinity Ward نشان می دهد آنها با استودیوی Modern Warfare باز می شوند.

کارگردان انیمیشن Infinity Ward Mark Grigsby در اولین دو بازی Modern Warfare کار کرد، همچنین Alex Roycewicz طراح بازی، Geoff Smith مدیر طراحی بازی چند نفره و Joel Emslie، مدیر هنری استودیو به حساب می آمد. Zied Rieke، بنیانگذار Infinity Ward که پس از کار بر روی هر سه بازی Modern Warfare شرکت را ترک کرد، به عنوان مدیر بازی بازگشت.

Grigsby کمک کرد که سلاح های Call of Duty را تعریف کند حتی در مبارزات مدرن می توانید با هشیاری از چاقو استفاده نمایید. Emslie برخی از شخصیت های برجسته در Call of Duty، مانند Ghost و Ghillie را طراحی کرده است. Rieke یک اثر بزرگ بود که برای طراحی تیم اصلی Deathmatch منطق الگویی را در اولین Call of Duty قرار داد و سیستم health بازخوانی چشمک زدن در Call of Duty 2 هر دو که در بسیاری از عناوین Call of Duty اجرا و تحت تاثیر قرار می گرفتند.

قبل از در نظر گرفتن نقش فعلی خود در بخش Infinity، هر یک از این پنج استعداد خود را به بازی های دیگر اعطا می کنند. Grigbsy ،Roycewicz ،Smith و Emslie همگی در Respawn بر روی Titanfall و Titanfall 2 کار می کردند. Rieke در Respawn طول توسعه Titanfall بود، اما بعد از آن در سال 2012 وارد بازی استودیو Darwin شد و سپس در سال 2013 پس از بازگشت به بخش Infinity به Naughty Dog پیوست.

Infinity Ward توسعه دهنده در جنگ های مدرن 2007، Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3 در سال 2007 است. با اینکه خبری از نسخه چهارم رسانه ای نشده ولی از ساخت و توسعه آن مطلع می باشیم. زیرا Ashton Williams مدیر بخشی در استودیو اشاره ای به این موضوع داشته است. با این حال نه کمپانی Infinity Ward و نه Activision در مورد واقعی یا شایعه بودن آن موضوعی به میان نیاورده اند.

کمپانی Activision به طور عادی عنوان هر بازی Call of Duty را در ماه May معرفی می کند، بنابراین ممکن است ما به زودی شکل خاصی از اعلامیه را مشاهده کنیم و سپس اطلاعات بیشتر این بازی در E3 2019 نشان داده شود. ما در مورد Call of Duty جدید خیلی چیزها را نمی دانیم به غیر از آن چیزی که در مقایسه با Black Ops 4 در سال گذشته یک کمپین سنتی تک نفره را شامل می شود. Activision نیز تایید کرده است که این بازی یک ” multiplayerعظیم جهانی” و “گیم پلی سرگرم کننده co-op” را خواهد داشت. با توجه به اینکه Call of Duty در گذشته از چندین حالت چند نفره برخوردار بود و بخش زامبی های مبتنی بر هدف تا نبرد با Royale Blackout لذت برده ایم. امیدواریم به زودی نسخه بعدی بازی منتشر شود.

لطفا نظرات خود را درباره ساخت بازی Call Of Duty Modern Warfare 4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دیجیتال Call of Duty 4 Modern Warfare Remastered برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =