بازی جدید Hideo Kojima به نام Death Stranding، هفته گذشته در E3 2019 نمایش داده نشد. احتمالا ماهی دیگر در San Diego Comic-Con خبرهای جدیدی را می شنویم. توسعه دهنده بازی در توییتر امروز اعلام کرد که او و مدیر Drive Nicolas Winding Refn به San Diego Comic-Con می آیند. ویژگی ها در این نقطه ناشناخته هستند، اما ممکن است این جفت ها در نوعی پانل مشترک ظاهر شوند که در مورد پروژه های یکدیگر صحبت می کنند. همانطور که می دانید بازی Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عنوان در حال حاضر به حساب می آید.

برنامه کامل San Diego Comic-Con هنوز ارسال نشده است، بنابراین در صورتی که پانل Kojima / Winding Refn به صورت رسمی بخشی از نمایش یا به نحوی دیگر به آن متصل شود، هیچ کلمه ای وجود ندارد. این نمایشگاه از 27 تا 30 تیر در San Diego اجرا می شود.

Winding Refn مدیر فیلمبرداری چند فیلم Ryan Gosling از جمله Drive و Only God Forgives است. او در Death Stranding به عنوان شخصیت “Heartman” ظاهر می شود. او و Kojima با یکدیگر دوست هستند. Winding Refn تنها آخرین شخصیت شناخته شده در Death Stranding است. Norman Reedus Walking شخصیت اصلی را بازی می کند، در حالی که Lea Seydoux ،Lindsay Wagner ،Mads Mikkelsen ،Margaret Qualley ،Tommie Earl Jenkins و Troy Baker نقش های دیگر را بازی می نمایند.

بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان به صورت انحصاری بر روی ps4 عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =