کمپانی Disney و Blizzard یک آگهی بزرگ برای پخش بازی Overwatch منتشر کردند. بخشی از این آگهی از شروع بازی Overwatch در شبکه های ESPN ،Disney XD و ABC خبر می دهد. بازی Overwatch بر روی پلتفرم های PS4 ،xbox1 و pc به بازار عرضه شده است.

دور مقدماتی مسابقه 20 تیر آغاز شد و فینال بزرگ در Barclays Center نیویورک از تاریخ 5 مرداد تا 6 مرداد ادامه خواهد یافت. مسابقه در شبکه ESPN و Disney XD، همراه با سیستم عامل های موبایل در قالب برنامه ESPN و Disney Now پخش خواهد شد.

در روز 7 مرداد پس از انجام مسابقه یک بازپخش در شبکه ABC پخش می شود. این برای اولین بار است که مسابقات قهرمانی esports در شبکه ABC نشان داده می شود.

Overwatch League Grand Finals بزرگ ترین برنامه تلویزیونی در مورد بازی های رقابتی می باشد.

در طول 3 روز 10 ساعت مسابقه پخش خواهد شد. Connolly در بیانیه ای اعلام کرد همکاری ما با Disney ،Blizzard و شبکه های تلویزیونی نشان دهنده تعهد ما به بازی های رقابتی است و ما در پی این هستیم که Overwatch League بر روی تمام پلتفرم ها برای طرفدارانمان ارائه گردد.

تیم برنده Grand Finals بخش عمده ای از جایزه 1.4 میلیون دلاری رابه دست می آورد. مسابقه در 5 مرداد ساعت 7 بعد از ظهر به صورت best-of-five (مشابه مسابقات والیبال) در شبکه ESPN آغاز خواهد شد. روز بعد هم در ساعت 4:30 مسابقات ادامه خواهند داشت.

مسابقات اضافی در شبکه تلویزیونی Disney XD پخش و همچنین در Twitch (شبکه پخش انلاین بازی های ویدیویی)، ESPN و ABC به طور کامل نمایش داده می شود.

Activision (ناشر و توسعه دهنده بازی ها ی ویدیویی) مبلغ 90 میلیون دلار برای پخش برخی از مسابقات Overwatch League پرداخت کرده است.

Overwatch League در تیرماه آغاز شده و دارای 12 تیم در لیگ می باشد.

بازی Overwatch بر روی پلتفرم های PS4 ،xbox1 و pc در دسترس عموم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =