بازی GTA 5

اگر شما طرفدار بازی GTA 5 هستید مطمئنا از آپدیت کلوپ آن در ماه آینده خبرهایی شنیده اید. خبر جدید در راه این است که یک دسته از معاملات خوب به صورت رایگان برای شما وجود دارد و می توانید از مزایای آن لذت ببرید.

در آینده ای نزدیک، بسیاری از معاملات دیگر نیز (رایگان) در دسترس خواهد بود.

اگر می خواهید امپراطوری املاک و مستقلات خود را گسترش دهید از تاریخ 9 تیر ماه تا 11 تیر 97 می توانید پنجاه درصد تخفیف برای Biker Clubhouses و Businesses دریافت کنید. این قسمت شامل پناهگاه، دفتر و امکانات دیگر می باشد.

در همین زمان ماموریت های ویژه قاچاقچی ها در بخش آنلاین بازی دو برابر می شود. همچنین بازیکن می تواند در همین بین پروژه ها و امکانات خود را ارتقا بخشد.

کمپانی Rockstar تا 11 تیر ماه قابلیت مبارزه موتور ها را نیز برای کاربران در نظر گرفته. تمامی کاربرانی که این هفته به بازی وارد شوند یک کلاه گیس و کلاه کوچک و تی شرت را دریافت می نمایند.

بازیکنانی که در تاریخ 12 تا 18 تیر ماه وارد بخش آنلاین بازی می شوند به صورت رایگان Orange Wireframe Bodysuit را دریافت می کنند.

برخی از پاداش های کمپانی Rockstar شامل موارد زیر می باشد:

  • پاداش های نقدی هر هفته بین 100,000 تا 350,000
  • تخفیف های منحصر به فرد در مورد وسایل نقلیه و موارد قابل تنظیم برای کسب و کار شما
  • ماشین های ورزشی کلاسیک منحصر به فرد
  • تی شرت های جدید برای باشگاه جدید

کمپانی Rockstar هم اکنون در خصوص آپدیت ماه آینده اطلاعاتی به بازیکنان نداده است. آنها حتی راجع به نوع طراحی و اجرای آن خبری به رسانه ها منتقل نکرده اند. از همین رو باید منتظر اخبار جدید در خصوص بازی GTA 5 باشیم.

تنها موضوعی که سازندگان از کلوپ خود به ما گفته اند آهنگ های پخش شده در آن مکان می باشد. آنها شامل Tale of Us ،Solomun ،Dixon و The Black Madonna هستند.

لطفا نظرات خود را درباره آپدیت جدید بازی GTA 5 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =