بازی PUBG به عنوان یکی از بهترین بازی های گروهی شناخته می شود. شرکت PUBG، مسابقه ی Gamescom Invitational را در سال گذشته برگزار کرد. البته با برگزاری این مسابقه، انتقادات زیادی را از سوی کاربران خود به همراه داشت. این شرکت، قصد برگزاری مسابقه ی دیگری در تابستان امسال دارد. در این مقاله، اطلاعاتی درباره ی بازی PUBG به همراه جزییات مسابقات آن در اختیار شما قرار داده ام. در حال حاضر، بازی PUBG از محبوبیت زیادی برخوردار است. بازی PUBG برای سه پلتفرم PC – ios – Xbox 1 عرضه شده است.

کمی درباره بازی PUBG

در بازی PUBG بیش از 100 بازیکن بر روی یک جزیره قرار می گیرند. در بازی PUBG بازیکن ها به دنبال سلاح و تجهیزات برای نابودی یکدیگر در تلاش اند. در ابتدای بازی PUBG، بازیکنان از یک هواپیما بر روی یک منطقه از نقشه به همراه چتر نجات فرود می آیند. کاربران برای زنده ماندن در بازی PUBG می توانند به دو حالت انفرادی و گروهی تلاش کنند. در نتیجه، آخرین فرد یا گروه باقی مانده برنده بازی به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیش تر از این بازی به مطالعه ی مقاله ی آموزش بازی PUBG بپردازید.

مسابقات بازی PUBG در تابستان

شرکت PUBG اعلام کرد، اولین مسابقات رسمی PUBG در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین، محل برگزاری این مسابقات، برلین انتخاب شد. بر اساس اخبار منتشر شده، 20 تیم حرفه ای برای رسیدن به جایزه 2 میلیون دلاری در برابر یکدیگر قرار می گیرند. همچنین خاطر نشان کرد، زمان برگزاری مسابقات یکشنبه 7 مرداد ماه خواهد بود.

تیم هایی که قصد راه یابی به این مسابقه را دارند، در ابتدا باید در مسابقه (مقدماتی که در منطقه آسیا، آمریکای شمالی و اروپا برگزار می شود) شرکت کنند. در نتیجه تیم های منتخب، به مسابقه 2 میلیون دلاری راه خواهند یافت.

پخش زنده مسابقات PUBG برای طرفداران این بازی قطعا بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در این مسابقات دوربین هایی وجود دارد. قدرت این دوربین ها به گونه ای است که از فاصله ی نزدیک، تمامی بازیکن ها به همراه آیتم هایشان را نمایش خواهد داد.

مسابقه ی Gamescom Invitational

لازم به ذکر است که این مسابقات به عنوان اولین مسابقات PUBG نخواهد بود. در گذشته، شرکت PUBG مسابقه ای به نام Gamescom Playerunknown’s Battlegrounds Invitational را برگزار کرد. جایزه این مسابقه، فقط 350 هزار دلار بود. این مسابقه سال گذشته در آلمان برگزار شد. از شرکت کنندگان آن مسابقه می توان به Team Liquid، Team Solomid و Luminosity Gaming اشاره کرد.

مسابقه ی Gamescom Invitational به دو دلیل مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. یکی از این دلایل، معرفی لوت باکس پولی بود که انتقادات زیادی را در پی داشت. زیرا کاربران به دنبال بازی هایی رایگان هستند. دومین دلیل، شاهد جذب بیش از 5 میلیون تماشاگر چینی در Panda Tv برای تماشای این مسابقه بود.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات شما به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله هستم.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =