Ubisoft در E3 2018 بازی جدیدی، در رده AAA معرفی می کند

کمپانی Ubisoft یک بازی جدید را به زودی اعلام خواهد کرد. ناشر Assassin Creed اعلام کرد: سه بازی AAA در سال جاری، از جمله The Crew 2 ،The Division 2 و همچنین یک بازی دیگر که هنوز معرفی نشده، در راه خواهد بود. البته بازی The Crew 2 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت می باشد. از دیگر بازی ها اطلاعات بسیار کمی در دست داریم، بنابراین تا E3 2018 باید صبور بمانیم.

درباره کمپانی Ubisoft

کمپانی Ubisoft یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت و انتشار بازی های ویدئویی می باشد. این شرکت دارای امکاناتی بسیار پیشرفته است که قسمت اصلی آن در مونترئول کشور فرانسه ساخته شده. همچنین یوبیسافت استودیو های بسیاری را در 20 کشور مختلف در اختیار دارد. در این بین از سال ۲۰۰۴ به بعد سومین شرکت مستقل بازی‌های رایانه‌ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا بوده‌است.

Ubisoft در بیانه ای گفت: انتظار ما پیش تر 23 میلیون نسخه فروش بود ولی هم اکنون، 19 میلیون فروش را در بازی های رده AAA را تخمین زده ایم. یکی از آن بازی ها، Skull & Bones می باشد که انتشار آن مدت زیادی به تعویق افتاده و همین موضوع باعث افت قیمت محصول شد. تاریخ انتشار بازی The Crew 2 نیز مدتی به تاخیر افتاد و هم اکنون تاریخ دقیق آن 8 تیر 97 اعلام شد.

با اینکه اطلاعات زیادی از بازی The Division 2 در دسترس بازیکنان قرار نگرفته اما کمپانی Ubisoft اعلام کرد: نمایش ویژه‌ای برای The Division 2 در E3 2018 تدارک دیده است و احتمالا در این رویداد جزییات بیش‌تری از جهان و ویژگی‌ های بازی منتشر خواهد شد.

کمپانی Ubisoft در صورتیکه اطلاعاتی از موضوعی نداشته باشد حق رای دادن و اظهار نظر را ندارد. مخصوصا اگر در مورد محصول یا IP جدیدی که هنوز وارد بازار نشده است. البته نا گفته نماند، یوبیسافت به تازگی بازی Splinter Cell را مورد کنایه قرار داده و اخیرا Sam Fisher را به بازی Ghost Recon: Wildlands افزوده است.

Ubisoft CFO) Alain Martinez) طی تماسی تلفنی اعلام کرد: کمپانی Ubisoft این بازی جدید را در E3 2018 اعلام خواهد کرد. جلسه Ubisoft E3 2018 در تاریخ 11 ژوئن برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر از نمایشگاه E3 2018 با ما در صفحه وبسایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره این کمپانی و نوع بازی های به انتشار رسیده توسط آن را به صورت دیدگاه برای من، دوستانتان و گروه کروکوگیم در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =