شما ممکن بود بدون آترئوس بازی کنید. بازی God of War (خدای جنگ) در هفته جاری برای پلتفرم ps4 به بازار عرضه می شود. کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War 4 در مصاحبه ای با گیم اسپات، پرده از اتفاقات قبل از شروع ساخت بازی برداشت.

مصاحبه کوری بارلوگ با گیم اسپات درباره آترئوس

به گفته کوری بارلوگ، زمانی که ساخت بازی God of War کلید خورد، شرکت توسعه دهنده بازی پیشنهاد حذف آترئوس، یا کم کردن نقش آترئوس در جریان بازی را داد. بر اساس ای گفته ها، حذف نقش آترئوس امکان پذیر بوده، اما با این تفاوت که داستان به صورت کلی دست خوش تغییرات زیادی می شد.

کوری بارلوگ اضافه می کند: “من در جواب به آن ها گفتم، قبول، ولی اگر آترئوس نباشد چه اتفاقی می افتد؟ بازی، داستان یک مرد گمشده در دریا است. کسی که خیلی کم با خودش حرف می زند. در مکان هایی که کسان زیادی برای صحبت کردن نیستند”(اسکاندیناوی باستان).

بازی خدای جنگ 4 بدون آترئوس
آترئوس و کریتوس

مقامات ارشد در سونی به بارلوگ اجازه می دهند، خط داستانی و بازی را با نظر خود پیش ببرد. با اینکه این اتفاق ممکن بود هزینه های زیادی داشته باشد.

بارلوگ: فکر می کنم تهدید من برای ترساندن اونا کافی بود.

گیم اسپات: پس ما با یک کارگردان عصبانی روبه رو هستیم که آترئوس را در داستان نگه داشته است.

بارلوگ: دقیقاً همینطوره. بعد از اون اتفاق من تمام اسباب بازی های اونو بیرون ریختم تا بتونم پسر خلفی در خور کریتوس بسازم.

“در ابتدای ساخت، من آترئوس را با پسر خودم مقایسه می کردم و واقعاً برای ساخت بازی شوق زیادی داشتم.”

بازی خدای جنگ 4 بدون آترئوس
آترئوس به همراه کریتوس

در ادامه بارلوگ اضافه می کند؛ اگر کریتوس یک سرباز بود که به جنگ می رفت و برای دیدن پسرش به خانه بر می گشت، ما نمی توانستیم رابطه عالی بین این دو بر قرار کنیم. مگر اینکه مبارزه را به خانه می آوردیم که این امر دوست داشتنی نبود. پس ما تصمیم گرفتیم آترئوس را در تمامی مکان ها کنار کریتوس قرار دهیم.

به زودی مصاحبه کامل کوری بارلوگ را در سایت کروکوگیم منتشر خواهیم کرد. همچنین برای اطالاعات بیشتر در مورد این بازی می توانید پیش نمایش بازی خدای جنگ 4 را مطالعه فرمایید.

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =