در این ماه جدیدترین عنوان های رایگان کنسول ps4 را بررسی می نماییم. کمپانی سونی این ماه پاداش خوبی برای کاربران PlayStation Plus در نظر دارد. فروشگاه های رایگان ماهانه PS3 و Vita در اسفند 97 متوقف شد. بازی های رایگان ps4 پیشنهادی ماه پیش چندان هیجان انگیز نبود. احتمالا این ماه یک بازی عالی پیش رو خواهد بود.

پلی استیشن پلاس رایگان این ماه در خود Overcooked و What Remains of Edith Finch را جای داده است و اگر تاکنون این بازی را تهیه نکرده اید می توانید در تاریخ 17 اردیبهشت دریافت نمایید. Overcooked یک بازی گروهی است که در آن شما و سه دوست با هم در یک آشپزخانه برای تهیه وعده های غذایی کار می کنید. این بازی در عین ساده بودن بسیار سرگرم کننده می باشد. زیرا در حین آشپزی احتمال وقوع آتش سوزی، حمله موش ها و هشدارها برای دزدی محصولات غذایی شما چالش های هیجان انگیزی را به بار می آورند. سراسر این بازی هیجان وجود دارد و مطمئنا از این بازی در کنار دوستان خود بسیار لذت خواهید برد.

به گفته Scott Butterworth: بازی Overcooked تمامی اجزای یک بازی هیجان انگیز و خوب را دارا می باشد. استرس در این بازی کنترل شده و پیشرفت و گیم پلی آن نیاز به ترکیبی از برنامه های هوشمند اجرا شده است. طرفداران بازی های مبتنی بر داستان خوشحال خواهند شد اگر بدانند چه چیزی از Edith Finch در لیست PS Plus این ماه ارائه شده است.

بازی بصری، اکتشافی به همراه ترس و خیره کنندگی بالا چیزی نیست جز Gone Home. این داستان پس از Edith به اوج رسیده که در آن سه نسل از وابستگان در حوادث مختلف از بین رفته اند این بازی از دید منتقدین بسیار جذاب بوده و نمره های بالایی از سایت های معتبر بازی دریافت نموده است.

توسعه دهنده این بازی کمپانی Giant Sparrow می باشد و برای موفق شدن در این عنوان رعایت حفظ تعادل بین شادی و غم بوده است. با اینکه این بازی تا حدی غم انگیز می باشد ولی تمامی حس ها در این بازی بازیکن را به خوبی محو خود می نماید.

بازی های جدید به زودی برای شما قرار خواهند گرفت و اگر هنوز بازی های ماه پیش را دریافت نکرده اید همچنان چند روزی مهلت خواهید داشت.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های رایگان ps4 در اردیبهشت ماه به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۱ ماهه Playstation Plus آمریکا

1 thoughts on “بازی های رایگان ps4 در اردیبهشت ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =