به نظر می رسد بازی Fallout و Elder Scrolls کمپانی Bethesda بر روی کنسول های نسل بعدی نیز عرضه شوند. Pete Hines مدیر بازاریابی کمپانی Bethesda در طی مصاحبه ای بیان کرد نمی تواند اطلاعات خاصی در مورد این کنسول ها ارائه دهد.

Pete Hines به روزنامه ی The Daily Telegraph گفت: “ما کنجکاو هستیم که این تغییرات به چه اندازه بزرگ می باشند و چه میزان تفاوت با کنسول های نسل قبلی خواهند داشت.” او در ادامه بیان کرد “من واقعا نمی توانم در مورد بسیاری از اتفاقات صحبت کنم و بسیاری از موارد برای من هم ناشناخته است.”

Hines بیان کرد تغییرات گرافیکی بین Xbox/PS2 و Xbox 360/PS3 امکان پذیر است و یک ارتقا بسیار چشمگیر می باشد. اما تغییر بین Xbox 360/PS3 و Xbox One/PS4 به اندازه قابل توجهی بارز نبود.

Hines در ادامه گفت بازی ها در کنسول های نسل جدید گران تر خواهند بود. بازی های بزرگی مانند Starfield و The Elder Scrolls VI با توجه به شهرتی که دارند بسیار گران می شوند ولی بازی هایی با عناوین نه چندان چشمگیر، تغییری در قیمت هایشان ایجاد نمی گردد.

یکی از بازی های آینده کمپانی Bethesda عنوان Starfield می باشد که ممکن است بر روی پلتفرم های ps4 و xbox1 روانه بازار گردد. بازی Starfield برای عرضه در نسل بعد برنامه ریزی شده، این یعنی حداقل دو یا سه سال به انتشار آن باقی مانده است.

در طرف دیگر عنوان در دست توسعه آن‌ها یعنی The Elder Scrolls VI  برای عرضه حتی پس از Starfield برنامه ریزی شده است.

کمپانی Bethesda در انتظار سخت‌ افزاری مناسب و قدرتمند برای The Elder Scrolls V است و آن‌ ها این مقدار قدرت را در نسل هشتم کافی نمی ‌دانند و معتقدند که ساخت The Elder Scrolls V برای کنسول های این نسل امکان پذیر نیست.

Hines در ادامه بیان کرد بازی ها در حال حاضر بسیار متنوع هستند و هزینه ی تمام بازی ها در حال افزایش می باشد. بازی های سه بعدی بزرگی مثل Starfield مطمئنا تغییر قیمت بارزی خواهند داشت.

کمپانی مایکروسافت قبلا طی بیانیه ای اعلام کرده بود که در حال کار بر روی چندین کنسول جدید Xbox است. در حالی که انتظار می رود ps5 سونی تا سال 2021 یا بعد از آن عرضه نگردد.

Fallout 76 در نوامبر سال جاری برای کنسول های xbox1 ،ps4 و pc منتشر خواهد شد. نسخه ی بتا بازی قبل از عرضه کامل بازی در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =