بازی های xbox360 دارای محبوبیت فراوانی می باشند. اما زمانی که این بازی ها بر روی کنسول xbox1 نیز عرضه شوند مطمئنا طرفداران بیشتری را جذب خواهند کرد.

مایکروسافت دو بازی Xbox 360 را به کنسول xbox1 اضافه کرده. قبل از انتشار بازی Tomb Raider در ماه آینده شما می توانید دو عدد از بازی های xbox360 از سری Tomb Raider تحت عنوان Tomb Raider Legend و Tomb Raider Anniversary را بر روی کنسول xbox1 خود تجربه نمایید.

کمی از بازی Tomb Raider Legend

بازی Tomb Raider Legend در سال 2006 منتشر شد. Tomb Raider: Legend یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی که توسط Crystal Dynamics توسعه و به واسطه Eidos Interactive روانه بازار گردیده است.

بازی Tomb Raider Legend اولین سری از بازی های Tomb Raider است که شخصیت Lara Croft را به تصویر کشیده. در بازی Lara Croft به دنبال یک عتیقه باستانی می باشد که مرتبط با مرگ مادرش هست.

Tomb Raider: Legend اولین بازی مجموعه Tomb Raider است که هنوز و پس از گذشت تقریبا 10 سال، کاملا با استاندارد‌های کنونی‌ بازی ‌های رایانه ‌ای هم‌ خوانی دارد و کماکان می ‌توان آن‌ را بازی کرد و از آن‌ لذت برد.

کمی از بازی Tomb Raider: Anniversary

Tomb Raider: Anniversary یک بازی اکشن ماجراجویی که توسط Crystal Dynamics و Buzz Monkey Software توسعه داده شده است. این بازی در سال 2007 روانه بازار گردید. بازی Tomb Raider: Anniversary نسخه بازسازی شده بازی اصلی Tomb Raider با استفاده از موتور Legend می باشد. در این نسخه بسیاری از مشکلات نسخه قبلی بهبود یافته و شخصیت Lara Croft با معماهای جدیدی در بازی روبه رو می شود.

اگر شما هنوز یک کپی فیزیکی از هر دو عنوان بازی را داشته باشید، می توانید دیسک را به کنسول xbox1 خود متصل و بازی ها را دانلود نمایید و با کنسول خود به بازی بپردازید. همچنین اگر قبلا هر دو بازی را به صورت دیجیتال خریداری کرده اید، به طور خودکار در بخش Ready to Download در منوی My Games and Apps ظاهر می گردد. همچنین هر دو بازی بخشی از فروش این هفته فروشگاه مایکروسافت نیز هستند.

اولین Backwards بازی های xbox1 در سال 2015 معرفی شد. که باعث گردید این کنسول مجموعه ای از بازی های BC را در دل خود جای دهد. بیش از 400 عنوان از بازی های xbox360 و بیش از 30 بازی برای کنسول اصلی، در xbox 1 قابل پخش می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی های xbox360 و  xbox1با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره این بازی ها برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =