طی کنفرانس QuakeCon، ایکس باکس توییت کرد که هر دو بازی Doom و Rage در حال حاضر بر روی Xbox Game Pass وجود دارد. بنابراین اگر شما Game Pass دارید و می خواهید بازی Doom و Rage را پیش از Rage 2 و Doom: Eternal تجربه نمایید، اکنون می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید.

نرخ Xbox Game Pass در ماه تنها 10 دلار است و شما می توانید به جای خرید هر بازی به صورت جداگانه، تنها اشتراک را دریافت نمایید.

Peter Brown در بررسی بازی Doom نوشت:

بسیاری از بازیکنان به دنبال حس هیجان می باشند و از همین رو عذاب رساندن به دشمنان را هدف می گیرند و دسته اندکی اعدام دشمنان را بر می گزینند. ماهیت کلاسیک بازی Doom به دنبال اسارت دشمنان بوده ولی برای اینکه برای بازیکنان مدرن نیز خوشایند باشد بازی را ارتقا بخشیده اند.

بازی Doom محصول یک تیراندازی سنتی است و در حالی که این موضوع همواره صحیح نمی باشد. جنگجویان مدرن می توانند از یک یا دو هویت هوشیارانه و غیر قابل انکار بازی Doom بهره ببرند.

Chris Watters در بررسی بازی Rage نوشت:

اگرچه داستان کمی بیش از حد حذف شده است اما مقدار زیادی از ماجراجویی در جهان بازی به عنوان پاداش برای بازیکنان وجود خواهد داشت. در بین تمام کاوش های شما در بازی Rage مشکلات فنی به چشم می خورد و تنها با گذشت زمان مشخص می شود چه مقدار از این مشکلات رفع شده اند.

بازی Rage در کنسول های xbox 360 و ps3 واقعا لذت بخش است ولی صرف نظر از پلتفرم بعد از گذشت مدت زمانی هنوز داستان غنی و پر طرفداری را ارائه می کند.

در طول سخنرانی کمپانی Bethesda در QuakeCon اعلامیه های متعددی را منتشر کرد و چندین تریلر گیم پلی جدید را برای عنوان های آینده نشان داد. بازی های Doom: Eternal و Rage 2 مطمئنا خواهند درخشید.

بازی Rage 2 در اولین گیم پلی خود به طرز وحشیانه ای بی نظیر بود و هم اکنون تمامی کاربران بی صبرانه در انتظار انتشار هر دو بازی جذاب مورد بحث هستند.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Doom و Rage برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =