با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی های PUBG و  Fortnite که حالت battle royale در آن ها به کار رفته است، بازی Overwatch کمپانی بلیزاد که برای xbox1 ،ps4 و pc عرضه شده است تصمیم گرفت که حالت battle royale را در این بازی به کار بگیرد مانند فیلم game Hunger.

کمپانی بلیزاد همواره در بازی ‌های خود اولویت اصلی را خلق یک گیم ‌پلی عالی قرار داده است.

بر اساس بازی های ویدیویی با اینکه بازی Overwatch اولین تجربه بلیزارد در سبک تیراندازی است ولی با وجود نداشتن تجربه قبلی، بلیزارد به خوبی ویژگی‌ هایی که می ‌توانند باعث موفقیت یک بازی در این سبک شود را بررسی کرده و تک تک آن‌ ها را به خوبی در بازی خود پیاده کرده است.

بدون شک در بازی Overwatch هرگز احساس خستگی نمی کنید.

ما می دانیم Activision Blizzard فضای battle royale را به خوبی زیر نظر دارد. بنابراین بازی Overwatch که برای xbox1 ،ps4 و pc تولید شده می تواند حالت battle royale را نیز اضافه نماید.

به گفته کارگردان بازی Jeff Kaplan گفت که این ایده بسیار جذاب، ولی کاری بزرگ و سخت است. در حال حاظر زمان مناسب نیست.

کاپلان از پیش تر، PUBG را بیش از 100 ساعت بازی کرده است. وی بر این باور است که افزودن حالت battle royale برای بازی Overwatch بسیار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود.

کاپلان گفت: Overwatch اولین و مهم ترین بازی در مورد قهرمانان محور است که مورد استفاده xbox1 ،ps4 و pc قرار می گیرد. بنابراین تعادل میان قهرمانان دلیل بر ریسک حالت battle royale Overwatch است.

بر اساس بازی های ویدیویی بخشی از آنچه که در یک بازی battle royale انجام می شود، جستجو، غارت و عدالت است. که همگی این پارامترها برای بازیکنان یکسان خواهد بود.

با توجه به محبوبیت ژانر بازی battle royale ما تصور می کنیم بازی های دیگر نیز حالت battle royale را اضافه کنند. در حالی که برخی از بازی های جدید battle royale ممکن است به طور کامل به این شکل ظاهر نشوند. طراحی و کارهای فنی زیادی وجود دارد تا ما را به این جایگاه برساند.

کاپلان به Strauss Zelnick در مورد ژانر battle royale گفت او به این فضا علاقه مند است و در استودیوهایش در Rockstar و 2K به دنبال یک روند رو به جلو است.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =