بازی Beyond Good & Evil 2 بعد از مدت ها انتظار در E3 2019 حضور نخواهد داشت. در یک پست وبلاگ، توسعه دهنده گفت که تمرکز بر “نقاط عطف اصلی توسعه” است. این کمپانی یک پست در وبلاگ قرار داده: “در سال جاری، همانطور که ما بر روی نقاط عطف اصلی توسعه تمرکز می کنیم به همین دلیل ما در سال 2019 شرکت نخواهیم کرد.

فیلم های بیشتری از گیم پلی و سایر اخبار مربوط به این بازی زمان درستی اعلام می شود. رویداد Space Monkey Report livestream در تاریخ 20 خرداد در ساعت 6 PM PT برگزار می شود. شما می توانید در Twitch، YouTube و Facebook نیز آن را تماشا کنید. “شما همچنان به الهام بخشیدن به ما با به اشتراک گذاشتن ایده ها و خلاقیت خود با تیم Dev Team و جامعه Beyond Good & Evil 2، ما واقعا از شور و هیجان Space Monkeys قدردانی می کنیم!”

این پیشرفت از ماه April به بعد است که Yves Guillemot، مدیر عامل شرکت Ubisoft، پیشنهاد کرده که ممکن است تغییرات برای Beyond Good & Evil 2 صورت بگیرد. در همان زمان، Guillemot گفت که او اخیرا با “Michel Ancel” مدیر خلاق درباره “جهت دیگری” برای این بازی صحبت کرده است.

Guillemot در ویدئویی که در ماه March برگزار شد، گفت: “من در هفته گذشته با میشل صحبت کردم تا ببینیم به کجا می رویم و چگونه باید در یک مسیر حرکت کرد. ما پتانسیل این جهان را فوق العاده می دانیم و میشل واقعا پرشور است. من فکر می کنم این اتفاقی فوق العاده است.”

در یک خبر کمی جذاب، شرکت خلاق Ubisoft با بازیگرهایی مانند Joseph Gordon Levitt، HitRecord، برای ابزارهای جذاب مشارکت می کند بنابراین هر کس می تواند محتوا را برای Beyond Good and Evil 2 ایجاد کند. نسخه اصلی بازی Beyond Good & Evil 2 برای سال 2003 است. این مدت زمان طولانی برای کار است اما هنوز هیچ تاریخ انتشار یا سیستم عاملی اعلام نشده است.

در مورد آنچه Ubisoft در E3 در سال جاری نشان می دهد، شرکت قبلا تایید کرده است Ghost Recon Breakpoint خواهد بود. Ubisoft همچنین اعلام کرد که تا سه ماه دیگر تا سال 2020، سه بازی سه گانه دیگر منتشر خواهد شد. این دقیقا مشخص نیست چه کسانی هستند، اما آنها احتمالا در E3 اعلام خواهند شد و یکی از آنها می تواند شایعه Watch Dogs 3 باشد. علاوه بر بازی ها، Ubisoft ممکن است یک سرویس پخش بازی به نام Ubisoft Pass را اعلام کند.

کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در روز دوشنبه، 10 ژوئن در ساعت 1 بعد از ظهر PT / 4 PM ET / 9 PM BST 6 ژوئن AET در روز 11 ژوئن برگزار خواهد شد و بین Games Run Limited و Square Enix قرار دارد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Beyond Good & Evil 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =