کمپانی Activision تایید کرد DLC بازی Call of Duty Black Ops 4 برای اولین بار پیش از اینکه بر روی پلتفرم های pc و xbox1 بیاید به ps4 وارد خواهد شد.

جای تعجب نیست زیرا ps4 دسترسی سریع به DLC در هر بازی Call of Duty را دریافت کرده است. کمپانی Activision برای اولین بار با playstion برای بازی Call of Duty Black Ops 3 همکاری به عمل آورده و با این حال ps4 دارای exclusivity window بسیار کوتاه تر می باشد.

DLC جدید شامل رویدادهای فصلی و همچنین کاراکترهای خاص و نقشه برای بازی های گروهی می باشد. نقشه بخش چند نفره با نام  Nuketown تقریبا در ماه آبان عرضه خواهد شد و در آذر ماه کاراکترهای جدیدی افزوده می شود. بازی Call of Duty بر روی ps4 از 2 تا 4 هفته به روز رسانی می شود.

پیش از راه اندازی Black Ops 4 کمپانی Treyarch بتا حالت Blackout را برای بخش Battle Royale منتشر کرد. بتا Blackout تعداد محدودی از بازیکنان را ارائه می دهد. این اعداد بین 80، 88 و 100 متغیر می باشد و هنوز کمپانی Treyarch از عدد دقیق این بخش خبری به میان نیاورده است. بتا این بخش همچنین چندین نوع اصلاح کننده را در نظر گرفته مانند محدوده تسلیحات و سریعا به مرکز دایره نزدیک شدن همانند بازی های PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite.

بازی Call of Duty Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 راه اندازی می شود. اگر قبلا نسخه Deluxe یا Digital Deluxe را سفارش داده اید، مطمئنا می توانید شروع خوبی در بخش چند نفره بازی Call of Duty داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Call Of Duty Black Ops 4 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظر خود را درباره بازی Call Of Duty Black Ops 4 به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =