نسخه بتا Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4 در حال حاضر برای کاربران ps4 در دسترس می باشد. در تاریخ 10 سپتامبر نسخه بتا رسما بر روی پلتفرم ps4 شروع به کار کرد.

همانطور که قبلا مشخص شده بود بتا تا 80 بازیکن را پشتیبانی می کند. در این نسخه می توانید به صورت انفرادی، دونفره یا در تیم های چهار نفره به نام quads به انجام بازی بپردازید. بتا در حالت چند نفره، تنها برای افرادی که قبلا نسخه ای از بازی را پیش ‌خرید کرده‌ اند، قابل بازی می باشد.

همانند بازی Fortnite و PUBG، بازیکنان در ابتدای بازی در یک جزیره بزرگ قرار می گیرند و با هم به رقابت می پردازند تا در بازی برنده شوند. آخرین نفری که در جزیره زنده باقی بماند برنده بازی لقب می گیرد.

برای زنده ماندن در جزیره باید به دنبال سلاح و دیگر وسایل مبارزه با بازیکنان دیگر باشید زامبی ها در بازی دردسر ساز خواهند بود. در حالت Blackout تمام ویژگی های سری پیش بازی وجود دارد.

همانگونه که توسعه دهنده بازی Call of Duty Black Ops 4 ادعا می کند سرزمین بازی 1500 برابر بزرگتر از جزیره Nuketown است و بسیاری از مناطق این جزیره الهام گرفته از نقشه های Black Ops می باشد. در این نسخه بازیکنان هنوز هم می توانند در نقش کاراکتر هایی همچون Reznov ،Mason ،Wood ،Ajax و Seraph به انجام بازی بپردازید. بازیکنان همچنین قادر به یافتن و استفاده از سلاح و قطعات زیادی از بازی های گذشته Black Ops خواهند بود.

نسخه بتا Blackout بازی Call of Duty Black Ops 4 تا تاریخ 14 سپتامبر ساعت 10 صبح برای کاربران ps4 در دسترس می باشد. در همان تاریخ این نسخه برای دارندگان xbox1 و pc روانه بازار می گردد. نسخه بتا در همه سیستم عامل ها در ساعت 10 صبح 17 سپتامبر از دسترس خارج می گردد.

بازی Call of Duty Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. از میان ویژگی های جدید بازی می توان به سلاح های منحصر به فرد در بازی اشاره نمود. شما می توانید با انجام چالش های موجود در بازی به این سلاح ها دسترسی پیدا نمایید. توجه داشته باشید که این سلاح ها تفاوت و مزیت خاصی نسبت به سلاح های پیشین ندارند و فقط در ظاهر تغییراتی را متحمل شده اند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Call of Duty Black Ops 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =