همانطور که در مقاله زمان بندی کنفرانس خبری E3 2018 گفتیم، نمایشگاه E3 هر ساله در شهر لس آنجلس برگزار می ‌شود. در این نمایشگاه مدیر عامل شرکت ‌های مایکروسافت، سونی، نینتندو و بسیاری دیگر، از سخت افزار و نرم‌ افزار‌های جدیدشان رونمایی می کنند. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، متاسفانه بازی Darksiders 3 در E3 2018 حضور نخواهد داشت.

امسال مسئولان THQ Nordic تصمیم گرفتند به آمریکا سفر نکنند. زیرا پرواز از وین – جایی که شرکت THQ Nordic در آن واقع شده – به آمریکا و لس‌ آنجلس بسیار سخت و زمان ‌بر خواهد بود. بر همین اساس، هیچ یک از بازی‌ های آینده ناشر اروپایی (THQ Nordic) در E3 2018 نمایش داده نخواهد شد.

مسئولان THQ Nordic اعلام کردند

ما قصد داریم به‌ جای شرکت در نمایشگاه E3 2018، در خانه بنشینیم و نوشیدنی نوش جان کنیم. مسابقات جام جهانی فوتبال را تماشا و هر از چند گاهی اخبار صنعت بازی را دنبال کنیم.

همچنین در جدیدترین پیام، اعضای این شرکت به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شرکت  Devolver Digital اشاره کرده اند. کنفرانسی که بی تردید مثل پارسال، فوق العاده خواهد بود.

بازی Darksiders 3
Fury

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بازی‌ هایی که قرار است شرکت THQ Nordic آن ‌ها را منتشر کند و اکنون در دست ساخت هستند، Darksiders 3 و Biomutant می باشد. این شرکت، در اواخر امسال برای نشان دادن بازی های خود در کنوانسیون های دیگر (مانند Gamescom در آلمان) برنامه ریزی کرده است.

در خبرهایی دیگر از THQ Nordic، مطلع شدیم این استودیو در اوایل سال 2018، شرکت Koch Media را خریداری کرده است. در نتیجه، شرکت Volition- سازنده‌ ی بازی  Saints Row- دوباره زیر نظر THQ اداره خواهد شد. همچنین این معامله، کمپانی 4A Games و سری Metro را هم در اختیار THQ Nordic قرار می دهد.

کمپانی THQ Nordic که تا سال گذشته آن را با نام نوردیک گیمز می‌ شناختیم، چند وقتی است علاقه زیادی به خرید کمپانی ‌های دیگر نشان می ‌دهد. به همین جهت و در جدید‌ترین اقدامش، کمپانی Koch Media را خریداری کرده است.

خرید بازی Darksiders 2 Deathinitive Edition

خرید بازی Darksiders Warmastered Edition

THQ Nordic  مالکیت بازی‌ های با ارزشی چون سری Metro، سری Saints Row، سری Dead Island، سری Homefront  و تعداد زیادی بازی بزرگ و کوچک دیگر را به دست آورده است.

متن بخشی از قرارداد منعقد‌شده:

“از این پس THQ Nordic، فعالیت ‌های Koch Media در حوزه بازی‌ های ویدیویی را بررسی می کند. همچنین حمایت‌ های لازم را انجام می دهد تا مطمئن شود این شرکت در زمینه بازی ‌های ویدیویی عملکردی عالی و موفق داشته و در طولانی ‌مدت، سرمایه ‌ای را که برای خرید آن صرف شده برگرداند.”

در بازی Darksiders 3، شما کنترل شخصیت Fury را برعهده دارید. Fury جادوگری است که به اشکال مختلفی در می آید. او در هر یک از این شکل ها، سلاح‌ ها و قابلیت‌ های مخصوصی خواهد داشت.

در این بازی شما قادر هستید در محیطی آزادانه و وسیع، گشت و گذار کنید. به همین ترتیب، هدف شما از بین بردن هفت گناه (Sin) اصلی به انضمام خدمتکارانی با اشکال متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =