کمپانی Bethesda در کنفرانس E3 2019 اعلام کرد گزینه های گفتگو را در بازی Fallout 76 اضافه خواهد کرد. Fallout 76 در حال تبدیل شدن به خیلی بیشتر از چیزی است که شما به عنوان بازی Bethesda Fallout می شناسید. به روزرسانی جدیدی که Whtelanders نامیده می شود، شخصیت ها، ماموریت های داستان، گزینه های گفتگو و انتخاب های شاخه ای که پیامدهای دراز مدت دارند، افزوده خواهد شد.

گسترش محتوای Whtelanders شامل یک داستان کامل و جدید برای تکمیل شدن است و NPC هایی که شما آنها را در wilds اجرا می کنید بخش عمده ای از آن خواهد بود. مانند عناوین قبلی Fallout از جمله Fallout 3 ،New Vegas و Fallout 4 شما گزینه گفتگو را در اختیار دارید که به شما امکان می دهد تا با افرادی که ملاقات می کنید ارتباط برقرار نمایید و به آنها پاسخ دهید.

همانطور که Bethesda در طول نمایش نشان داد، سال اول Fallout 76 در مورد خروج از Vault و کاوش Wasteland بود. در سال دوم بازی، این موضوع مربوط به افرادی است که دوباره به فضا بازگردانده می شوند و بنابراین شما باید انتخاب کنید که چگونه با بیشتر بازیکنان دیگری که تا به امروز بازی کرده اید، مقابله نمایید.

انتخاب های شما عواقب پایدار برای داستان خلبانان خواهد داشت و مانند بازی های اصلی Fallout، آمار و مزایا بعضی اوقات گزینه های بیشتری برای حل مشکلات، متقاعد کردن مردم برای ارائه اطلاعات می دهند. یکی از انتقادات بزرگ Fallout 76 در راه اندازی این بود که دنیای بازی، به رغم اینکه با مردم پر شده ولی خالی بود. بازیکنان متاسفانه نتوانستند انتظارات خود را از این بازی فراهم آورند. کمپانی سازنده پس از این اتفاق به فکر بهبود بخشیدن آن افتادند. Fallout 76 علاوه بر داستان و شخصیت های جدید، پاداش های جدیدی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است. این توسعه برای بازی در پاییز سال 2019 تنظیم شده و برای تمام بازیکنان Fallout 76 آزاد خواهد بود.

Bethesda علاوه بر گسترش Whtelanders، اعلام کرد که Fallout 76 یک حالت جدید battle royale به نام Nuclear Winter در راه می باشد. در این حالت 52 بازیکن به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت. این حالت شامل تمام سلاح های Fallout 76 و مکانیک دیگر، مانند CAMP ها، کارت های تقلبی و حتی سلاح های هسته ای است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 18 =