آنچه در E3 2018 از بازی Just Cause 4 خواهیم دید.

همانطور که می دانیم بازی Rage 2 توسط Walmart کانادا فاش شد. به دنبال این اتفاق اطلاعاتی از بازی Just Cause نیز توسط همان فروشگاه لو رفت. فروشگاه آنلاین Walmart با افتخار، جزئیاتی از بازی Just Cause 4 را به بازیکنان خبر داد. ما هم اکنون می دانیم این بازی جهان باز در E3 2018 معرفی خواهد شد. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

شرکت Square-Enix، در استودیو Avalanche برای بازی Just Cause 4 تلاش بسیار کرده است.

در کنار Just Cause 4 بازی هایی مثل Splinter Cell ،Dragon Quest 2 و Destiny (در حال توسعه هستند) نیز ظاهر گشتند. بازی های Borderlands 3 ،Assassin’s Creed Odyssey ،Lego DC Super Villains و Rage 2 قبل از E3 2018 معرفی شدند.

در یک نظرسنجی، احتمالا بازی Just Cause 4 باز هم به صورت جهان باز در دنیای رباتیک hijinks با کاراکتر Rico Rodriguez جریان خواهد داشت. این موضوع نشان می دهد، بازی هنوز از حالت دیکتاتوری گذشته بازنگشته است.

بازیکنان در بازی Just Cause 4 وسایل نقلیه مختلفی را کنترل خواهند کرد و از سلاح های انفجاری برای از بین بردن سازه ها استفاده می کنند. ناگفته نماند که این بازی، امکانات مختلفی از جمله چتر نجات و موارد مختلفی که در کوله پشتی Rico وجود دارد را به بازیکنان عرضه می کند. چترهای نجات به صورت نامحدود برای عبور از موانع فضایی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر بازی Just Cause 4 واقعا وجود داشته باشد مطمئنا -شبیه سریال bread and butter- در دنیای ویرانه ای (که هرج و مرج در آن به صورت آزادانه اتفاق می افتد) جریان خواهد داشت. لازم به ذکر است که سری بازی های Just Cause همواره به دلیل شباهت گیم پلی با سری بازی های GTA در حال رقابت هست.

مسائل تایید شده در E3 2018

در حال حاضر هیچ سخنی از استودیو Avalanche در خصوص بازی Just Cause 4 به میان نیامده است. البته این استودیو در E3 2018 برای اطلاع رسانی در مورد بازی Rage 2 حضور خواهد داشت (هنوز فرصت برای اعلام این بازی ناشناخته وجود دارد).

کنفرانس های مطبوعاتی سونی و مایکروسافت، در گذشته بازی های استودیو Avalanche را به نمایش گذاشته اند. در حال حاضر ناشر سری بازی های Just Cause شرکت Square-Enix می باشد. پس اگر بازی Just Cause 4 در E3 2018 معرفی شود توسط کمپانی ژاپنی Square-Enix به نمایش در می آید.

آنچه امیدواریم در E3 2018 ببینیم

سری بازی های Just Cause در طی زمان رشد کرده اند (اگر بازی Just Cause 4 واقعی باشد). علاقه مندان انتظار عنوانی فراتر از همیشه را از سازندگان دارند. زیرا تجربه آنها در این سالها بیشتر شده و به نیازهای بازیکنان بیشتر واقف گشته اند. این در حالی است که بازی Just Cause 3 با ایده های نوآورانه توانست به خوبی بدرخشد (بازی سوم یک قالب عالی برای نسخه چهارم به حساب می آید).

بازی Just Cause 2 به وسیله مود آنلاین و امکانات نامحدود، علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرد. برخی از ترفندهای گیم پلی در این سری بازی ها بی بدیل بوده و در نوع خود، خاص به حساب می آید.

بازی Just Cause 3 و Just Cause 2 به دلیل جهان باز بودن و بخش آنلاین به خوبی شکوفا شدند. اما بخش چند نفره به Just Cause 3 نرسید و از محبوبیت آن کمی کاسته شد. ما امیدواریم در نسخه چهارم این بازی شاهد بخش گروهی و چند نفره نیز باشیم.

احتمال اینکه اطلاعات بازی Just Cause 4 کاملا شایعه باشد و معرفی آن در E3 صورت نگیرد بسیار بالا است. با این حال بازی Just Cause 4 پتانسیل هیجان انگیز بودن را دارد و ما را برای یک ماجراجویی وحشیانه و جاسوسی های عجیب و غریب (با Rico Rodriguez) تحریک می کند.

لطفا نظرات خود را در مورد بازی Just Cause 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Just Cause 3 Gold Edition برای PS4

3 thoughts on “بازی Just Cause 4 در E3 2018

  1. Reza says:

    خب اخه هرسال بازی های انحصاری بدی میده بیرون وبرعکسش سونی که هرسال غوغا میکنه و بازی های انحصاریش رد خور نداره ولی بازم امیدوارم حرف شما درست باشه و سوپرایز داشته باشه و بازیاش طبق معمول واسه ویندوز ۱۰ هم بیاد

  2. Reza says:

    سلام، ببخشید بنظرتون با وجود شایعانی که هستش وسوپرایز هایی که مایکروسافت قولشو داده بنظرتون امسال احتمالش هست که برعکس سال های گذشته بازی های انحصاری خوبی معرفی کنه؟؟

    • علی کشفی says:

      رضا عزیز
      با توجه به اطلاعاتی که ما در دست داریم، احتمال رونمایی بازی انحصاری قوی برای کنسول xbox1 دور از ذهن است. اما مایکروسافت ممکن است قصد سورپرایز همگان را داشته باشد.
      آروزی بهترین ها
      کشفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =