کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2018 یک بازی تعجب برانگیز به نام بازی Nioh 2 را معرفی کرد. این بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد. گروه توسعه دهنده Ninja در حال ساخت این عنوان می باشند. نسخه اولیه بازی Nioh در سال 2017 بر روی کنسول ps4 راه اندازی و  بعد از مدتی بر روی پلتفرم pc نیز قابل اجرا شد.

با اینکه بازی Nioh به تازگی منتشر شده بود معرفی نسخه دیگری از این بازی همگان را به تعجب وا داشت. گروه Ninja با ساخت بازی Nioh بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و حال با ساخت بازی دیگری سعی در جبران آن دارد.

با وجود تمام ایرادهای بازی Nioh، بازیکنان بسیاری از آن لذت بردند و توانست نمرات خوبی از سایت های معتبر دریافت کند. درگیری های بسیاری در بازی به صورت گیج کننده و سنگین طراحی شده بود. البته رشد شخصیت ها در طول بازی تمامی سختی های مسیر را شیرین می نمود.

هنگامی که خود را با رقیبان مساوی و هم گام می بینید مطمئنا لحظات ترسناک و تکان دهنده بیشتری را حس خواهید کرد. تمامی حس ترس بر حرکات شما تاثیرگذار خواهد بود و یک حرکت بی رحمانه باعث نابودی شما خواهد شد.

از گفته های بالا در می یابیم برای پیروزی در این بازی باید کاملا تمرکز و خونسردی خود را حفظ کنیم. زیرا این اقدامات ما است که تمامی مراحل را هدایت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Nioh 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Nioh 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =