در رویداد BlizzCon آخر این هفته، کمپانی Blizzard قهرمان بعدی بازی Overwatch به نام Ashe را اعلام کرد. در آنجا کاراکتر دیگری به نام Echo برای رسیدن به بازی طنازی می کرد. در حال حاضر کارگردان بازی، آقای Jeff Kaplan در مورد شخصیت های جدید بازی صحبت هایی به میان آورد.

 Ashe و Echo در بین این 6 کاراکتر جا گرفته اند و اکثر این قهرمانان جدید هستند. Kaplan به Eurogamer گفت: ما شش قهرمان جدید را در حال حاضر برنامه ریزی کردیم که از میان آنها می توانیم به Echo اشاره نماییم. پس بازی Overwatch با 21 قهرمان اجرا خواهد شد.

Ashe یک کاراکتر مسلح و مخرب با 29 سال سن است. Echo می تواند Ashe را پیروی نماید. البته Kaplan گفته در حال حاضر برنامه ریزی دقیقی در این مورد نکرده ایم. بازی Overwatch همچنان محبوب باقی می ماند و یکی از راه های کمپانی Blizzard، قهرمانان جدید به همراه آخر هفته رایگان است. Kaplan گفت: طراحی های جدید بازی به صورت رایگان قرار نگرفته اند. Kaplan افزود: ما تا به حال در مورد رایگان بودن بازی Overwatch در این زمان فکر جدی ای نکرده ایم.

کمپانی Blizzard در ماه May (اردیبهشت 97) اعلم کرد که بازی Overwatch به 40 میلیون بازیکن رسیده، بنابراین این موضوع یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می شود. با توجه به ثروت تجاری آن، یکی از راه هایی که باعث شده درآمد آن از قیمت اولیه بالاتر رود، وجود سیستم loot box در بازی است.

Loot boxe ها در بلژیک بحث برانگیز بود. از همین رو کمپانی Blizzard نسبت به رعایت قوانین کشور بلژیک، آنها را حذف نمود. با این حال، Kaplan گفت: Blizzard به loot box به عنوان یک سیستم کسب و کار نگاه می کند. همچنین آنها گفتند که ما به قوانین کشور Belgium احترام می گذاریم ولی با آنها موافق نیستیم. البته این نکته را بدانید که loot box ها حاوی لوازم تزئینی می باشند و تاثیری بر روی گیم پلی بازی ندارند. پولی که کمپانی بلیزارد از loot box ها دریافت می کند صرف استودیو و ساخت قهرمانان و سایر بخش های خدماتی می شود.

بازی Fortnite توانست توسط سیستم Battle Pass به موفقیت چشم گیری دست یابد. ولی Overwatch همچنان اعتقاد بر loot boxe های خود برای کسب موفقیت دارد. Battle Pass در بازی Fortnite به زیبایی انجام می شود. این موضوع به قدری جالب و حائز اهمیت است که حتی باید از سازندگان برای طراحی این بخش سپاس گذاری به عمل آوریم. البته آنها مزد تلاش کار خود را دیده اند. در دیگر اخبار BlizzCon، کمپانی Blizzard یک بازی Diablo جدید برای دستگاه های تلفن همراه اعلام کرد و نکته ی جالب اینکه برخی از مردم در مورد آن به هیچ وجه خوشحال نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 9 =