remake بازی Resident Evil 2 به حالت Tofu باز می گردد.

کمپانی Capcom اعلام کرده remake بازی Resident Evil 2 هر دو حالت 4th Survivor  و The Tofu Survivor را اعطا خواهد کرد. حالت 4th Survivor به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک Umbrella Security Service در شهر Raccoon با یک داستان مستقل قرار بگیرید. در ضمن، Survivor Tofu شما را در کنترل یک قطعه از شخصیت tofu قرار می دهد.

هر دو حالت در اصل 1998 Resident Evil 2 وجود داشت، اما کمپانی Capcom اعلام نکرده بود که آنها را در remake از طریق روش مشابهی که در بازی اصلی استفاده می شود باز کنید. برای Tofu Survivor شما مجبور به دریافت 6 رتبه بودید اما آنها باید به صورت متوالی در کمتر از دو ساعت و نیم بر آورده شوند.

قبل از خرید بازی Resident Evil 2 نسخه نمایشی بازی را مشاهده کنید. این نسخه نمایشی تنها 30 دقیقه به طول می انجامد و به شما نشان می دهد مورد ضرب و شتم قرار می گیرید یا نه. بنابراین وقت زیادی را صرف نگرانی از دیدگاه های ناخوشایند و صداها نکنید. نسخه ی نمایشی در روز January 31 (یازدهم بهمن)، چند روز پس از شروع بازی، عرضه خواهد شد.

Remake بازی Resident Evil 2 یکی از عنوان های مورد پیش بینی ما در سال 2019 به حساب می آید. تجدیدنظر مجدد کمپانی Capcom از بازی اصلی با همان ضربه های داستانی ادامه می یابد، اما عناصر اضافی و شگفت انگیز با ترس های جدید اضافه شده اند. طرح کنترل مدرن نیز به اجرا گذاشته شده است، به این ترتیب بازیکنان که با بازی اصلی آشنا نیستند، به راحتی می توانند این Remake را انتخاب کنند.

بازی Resident Evil 2 در تاریخ January 25 (پنج بهمن) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. البته شما می توانید بازی را پیش خرید کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Resident Evil 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Resident Evil 2 برای PS4

1 thoughts on “بازی Resident Evil 2 و حالت Tofu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =