Star Wars Jedi Fallen Order متفاوت اما یکسان

بازی Star Wars Jedi Fallen Order یک پروژه غیر منتظره از Respawn Entertainment به حساب می آید. این استودیو بیشتر با ژانر تیراندازان اول شخص، از جمله سری Titanfall و اخیرا Apex Legends شناخته شده است.  Jedi Fallen Order اولین باری است که با سبک اکشن، ماجراجویانه و شوم شخص ظاهر می شود. همه اینها باعث می شود بیشتر جذاب شود زیرا در  جنگ ستارگان انجام می شود. با این حال، در طی E3 2019، Stig Asmussen کارگردان نشان داد که این پروژه در اصل عنوان Star Wars نبود.

Asmussen به عنوان بخشی از مصاحبه ای که در EA Play برگزار شد، گفت که این پروژه اصلی ناموفق توجه افراد مختلف در شرکت EA، شرکت مادران Respawn Entertainment، مورد توجه قرار داده است و از آنجا که ستون های گیم پلی توسعه دهندگان برای اولین پروژه Star Wars ساخته شده بود، قادر به انطباق می باشد.

کارگردان بازی گفت: “قبل از کار در جنگ ستارگان، ما در یک بازی متفاوت کار می کردیم و اساسا همان ستون هایی که در این بازی داشتیم، بود. از جمله آنها می توانیم به مبارزات متفکرانه و طراحی سطح Metroidvania اشاره کنیم. تمامی این اتفاقات باعث شد ما تصمیم به ساخت بازی جنگ ستارگان بپردازیم. دلایل بسیاری وجود داشت که تصمیم گرفتیم این اتفاقات را پیش ببریم و ما واقعا احساس می کنیم تصمیم درستی گرفته ایم و در راستای موفقیت بسیار تلاش نموده ایم.

اولین ویدئو گیم پلی Jedi Fallen Order در آغاز EA Play نشان داده شده و نشان می دهد که جنگ های lightsaber به جای تکان دادن نوسان، مورد توجه و تاکتیکی قرار می گیرند. به همین دلیل است که آن را نسبت به عنوان Dark Souls و Bloodborne From Software مطابقت می دهیم و این چیزی است که در مصاحبه ای کامل با Star Wars: Stig Asmussen مدیر برنامه ی Star Wars: Jedi Fallen Order قرار گرفته است. نسخه ی نمایشی گیم پلی همچنین تایید کرد که یکی از شخصیت های اصلی Rogue One در Order Fallen Jedi خواهد بود.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order در تاریخ 24 آبان بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =