بازگشت دوباره شورش در شهر

تقریبا با گذشت یک ربع یک قرن از انتشار بازی Streets of Rage 3 یا همان شورش در شهر معروف می گذرد. کمپانی DotEmu بعد از مدت ها بازی Streets of Rage 4 را معرفی نمود. بازی های Wonder Boy: The Dragon’s Trap ساخته کمپانی Lizardcube، بازی Streets of Fury ساخته کمپانی Guard Crush Games و Streets of Rage 4 بیشتر شبیه ساز بازی های سگا با مکانیک جدید، داستان اصلی و خیابان هایی پر از خشم است.

علاوه بر مکانیک جدید و داستان اصلی، بازی Streets of Rage 4 از تصاویر متحرک دست ساز مانند Lizardcube و بازسازی Wonder Boy III: The Dragon’s Trap تشکیل شده است.

خوشبختانه بازی Streets of Rage 4 شامل بخش های انفرادی و گروهی نیز می شود. ولی هنوز مشخص نیست سازندگان بخش گروهی را به صورت آفلاین قرار دهند یا آنلاین و یا هر دو.

جدا از همه این صحبت ها، کمپانی DotEmu سیستم عامل های پخش را در آینده مطرح می کند و می گوید تاریخ انتشار این بازی در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد. این نکته را نیز خاطر نشان کرد که بازی مورد بحث شدیدا تحت تاثیر دهه 90 میلادی خواهد بود.

Streets of Rage به سبک Bare Knuckles در ژاپن شناخته می شود. این بازی در سال 1991 برای کنسول Sega Genesis منتشر شد. سری بازی های Streets of Rage به سبک کلاسیک 2D در نظر گرفته شده است. آخرین ساخته این سری بازی Streets of Rage 3 در سال 1994 بود و هم اکنون تمامی علاقه مندان به زنده کردن خاطرات آن زمان بی صبرانه برای تجربه بازی Streets of Rage 4 لحظه شماری می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Streets of Rage 4 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی بازی Streets of Rage 4 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

2 thoughts on “بازی Streets of Rage 4 پس از 24 سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =