در نهایت پس از چندین سال انتظار کمپانی Capcom اطلاعاتی از Remake بازی Resident Evil 2 عرضه نمود. در طی نمایشگاه E3 2018 اطلاعات کمی در مورد بازی بروز داده شد و هنوز جزئیات زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم. اما هم اکنون کمپانی Capcom در مورد بازی اطلاعات بیشتری در اختیار عموم قرار داده است.

درحالی هنوز به طور صریح “Resident Evil 2 Remake” نامگذاری نشده ولی این بازی در واقع بازسازی کلی از بازی اصلی محسوب می گردد و نه یک نسخه مجدد از نسخه PS1 که در سال 2002 منتشر گردیده است.

شما باید برای یک بار دیگر نقش Leon Kennedy و Claire Redfield پس از آنکه شهروندان پس از وقوع اولین حادثه Resident Evil به زامبی تبدیل شده اند کنترل نمایید و باید این شخصیت ها را Raccoon City فراری دهید.

فکر ساخت این پروژه زمانی آغاز شد که تولیدکننده کمپانی Capcom در صفحه رسمی خود در فیس بوک در مورد بازسازی فضای بازی نظر سنجی نمود و با سیل عظیمی از طرفداران مشتاق رو به رو گشت.

بازی Resident Evil 2 همانند نسخه Resident Evil 4 از دید سوم شخص جریان خواهد داشت. این بازسازی بیشتر از هر چیز به Survival-Horror تاکید دارد. سالن‌ های اداره پلیس و راه رو های آن بسیار باریک و پرپیچ و خم شده اند که همین ویژگی باعث می گردد حرکت در اداره پلیس بسیار هیجان انگیز تر از قبل باشد.

وقتی ‌که برای اولین بار در Resident Evil 2 با زامبی ‌ها مواجه می گردید بخاطر تغییر دوربین بازی شاید کمی ناامید شوید. در تصویر شماره 1 نمایی از بازی Resident Evil 2 را مشاهده می نمایید.

بازی Resident Evil 2
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی Resident Evil 2

زمانی که زامبی ها را مورد هدف قرار می دهید نشانگر به ‌آرامی روی هدف حرکت می‌ کند و باعث می گردد شلیک بهتری را انجام شود. هیچ گاه انتظار نداشته باشید که تمام شلیک های شما به هدف اصابت کرده و رضایت بخش عمل نماید.

اما هنگامی که شما حرکت می کنید Reticle مجددا باز می شود و زمان زیادی را برای بستن از شما خواهد گرفت.

ریمیک Resident Evil 2، تمرکز بسیار زیادی به گشت‌ وگذار در محیط بازی دارد. حل کردن معما ها و پیدا کردن کلید های اصلی درب ‌های قفل شده، از ماموریت های اصلی شما در بازی محصوب می گردد. به ‌طورکلی باید بگوییم 50 درصد از بازی اصلی را قبلا شاهدش بودیم و 50 درصد دیگر کاملا بازی را تبدیل به اثری جدید نموده است.

Hirabayashi در طی مصاحبه ای اعلام کرد به دلیل اینکه بازیکنان در فضای رمزآلود و ترسناک تر از همیشه قرار گیرند تصمیم بر آن شد که از دید سوم شخص بازی جریان داشته باشد. در این صورت شما می توانید زامبی ها را در فضایی بسیار نزدیک مشاهده نمایید.

در بازی Resident Evil 2 بسیاری از اتاق ها و راهرو های نمادین از بین رفته اند. به برخی از اتاق ها جزئیاتی اضافه گشته که حال و هوای مدرن تری به بازی می بخشد. برخی از اتاق ها اندکی مرتب شده اند، اما ساختار کلی ایستگاه پلیس عمدتا مشابه نسخه اصلی بازی می باشد.

بعضی از مناطق بازی بسیار تاریک هستند و شخصیت Leon Kennedy برای در امان ماندن از خطرات مجبور است یک چراغ قوه برای دیدن مسیر پیش روی خود روشن نماید.

شخصیت Leon Kennedy هنوز هم یک پلیس تازه کار ولی نابغه می باشد. فرمانده Marvin Branagh به نظر در این بازی نقش برجسته تری داشته و در صحنه های بیشتری حاضر باشد.

سیستم مشهور بازی Resident Evil تحت عنوان Zapping بار دیگر با کمی تغییر احتمالا در نسخه Remake شده وجود خواهد داشت. به واسطه این سیستم بازیکنان قادر بودند که برای هر کدام از شخصیت های Leon Kennedy یا Claire Redfield، دو داستان متفاوت را تجربه کنند. به نظر می رسد که بازسازی از سیستم Zapping System مشابه قبل استفاده نخواهد کرد و دو برنامه کاملا متفاوت برای شخصیت های Leon و Kennedy در نظر گرفته باشد. در تصویر شماره 2 صحنه ای از بازی Resident Evil 2 را مشاهده می نمایید.

بازی Resident Evil 2
عکس شماره 2: نمایی از بازی Resident Evil 2

بازی Resident Evil 7 جز سری بازی هایی است بودجه بسیار خوبی برای شرکت سازنده کسب نموده. Resident Evil 7 با سیستم VR هم قابل بازی می باشد.

تولیدکنندگان Tsuyoshi Kanda و Yoshiaki Hirabayashi تصمیم گرفته اند که این بازی به دلیل دید سوم شخص در VR قابل پخش نباشد.

یکی از نکات قابل توجه در Remake بازی Resident Evil 2 این است که بعد از زدن چاقو به زامبی ها و تا زمانی که شما اقدام به خروج آن نکرده اید چاقو درون اعضای بدن آنها باقی می ماند. در جریان بازی چاقو های متعددی برای مبارزه با زامبی ها وجود خواهند داشت. در جریان بازی می توانید از درهای چوبی و پنجره ها در مقابل زامبی ها و دیگر تهدیدات استفاده نمایید.

در نهایت، یک مکانیک ساخت باروت وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا از ابتدا مهمات مهم مورد نیاز را بسازید. این کار باعث می شود تا مواد مورد نیاز خود را آماده و به کارها و مسئولیت های خود در بازی سرعت بخشید.

در طی رویداد GamesCom 2018 کمپانی Capcom screenshot های جدید از کمپین Claire منتشر نمود. به غیر از قهرمان نمادین، می توانید از Sherry Birkin ،William Birkin ،RPD Chief و Brian Irons دیدن نمایید.

نسخه Collector بازی

نسخه Collector بازی با یک طراحی ویژه و یک بسته DLC اضافی است. این نسخه شامل دو لباس برای Leon و سه لباس برای Claire می باشد.

یک کد برای گوش دادن به موسیقی اصلی بازی هم جز امکانات این نسخه است. نسخه Collector یک مجسمه 12 اینچی از، Leon یک کتاب هنری 32 صفحه ای، یک نسخه دیجیتالی از 25 ترانه موسیقی متن بازی، یک پوستر اداره پلیس شهر Racoon را شامل می شود. در تصویر شماره 3 محتویات نسخه Collector بازی را مشاهده می کنید.

 بازی Resident Evil 2
عکس شماره 3: محتویات نسخه Collector

نسخه Remake بازی Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه (۵ بهمن) 2019 برای پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc روانه بازار می گردد. بازی Resident Evil 2 یکی از بهترین بازی‌ های سبک ترس و survive است. همچنین این بازی پر است از المان‌ های خاطره انگیزی که بسیاری از ما با آن‌ ها بزرگ شده ایم.

لطفا نظرات خود را درباره Remake بازی Resident Evil 2  برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =