بازی WWE 2K19 در سال گذشته چندین مشکل برای پلتفرم Switch داشته که امسال برطرف شده. ولی هنوز هم مشکلاتی دارد که بخاطر آن از انتشار این بازی برای پلتفرم Nintendo swich دست کشیدند. کمپانی2k sports در سال گذشته بازی را علاوه بر پلتفرم های ps4 ،Microsoft Windows و xbox 1 برای Nintendo swich هم طراحی نمود. اما بنا بر مسائلی برروی این پلتفرم عرضه نکرد.

سخنگوی رسمی کمپانی 2k در بیانیه ای اعلام کرد:  بازی WWE 2K19 بر روی Nintendo swich عرضه نخواهد شد و شرکت به دنبال ایجاد تجربه ای متفاوت برای بازیکنان است.

با اینکه کاربران کنسول های ps4 و xbox 1 بیشتر است. اما طرفداران کنسول Nintendo swich هنوز هم امیدوارند بازی WWE 2K19 را در Nintendo swich  تجربه کنند.

از طرفی هم منطقی به نظر می آید که کمپانی 2k بر روی سیستم ها ps4 و xbox 1 تمرکز کند. ولی این موضوع مطمئنا باب میل طرفداران Nintendo swich نخواهد بود.

بازی دیگری تحت عنوان Madden NFL 19 در سال جاری برای Nintendo swich طراحی، ولی عرضه نمی شود.

نسخه های Deluxe و Collector بازی WWE 2K19 در تاریخ 13 مهر و نسخه استاندارد بازی 17 مهر در اختیار عموم قرار می گیرد. خبرها حاکی از این است که Ronda Rousey به عنوان پیش خرید به بازیکنان اهدا می شود.

با این حال امیدواریم بازی WWE 2K19 بخاطر ماهیت مناسب این کنسول برای بازی های مولتی پلیر بر روی Nintendo swich هم عرضه شود تا تجربه ای مهیج و تکرار نشدنی برای بازیکنان به همراه داشته باشد.

به طور کلی می‌توان گفت که WWE 2K18 تا اینجا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده ولی چون هیچ عنوان دیگری با آن رقابت نمی کند تلاشی برای رفع نقاط ضعف خود نمی نماید. ولی ما به شما این پیشنهاد را می دهیم که این بازی را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

خرید بازی W2K18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =