کمپانی سونی اعلام کرده است که باندل جدید PlayStation 4 شامل Call of Duty: Black Ops 4 می باشد. اگرچه طی Black Friday بسیاری از معاملات حول محور ps4 می چرخید و نیمی از قفسه ها با این عنوان پر شده بود. باید در هفته بعد منتظر کنسول جدید بازی Black Ops 4 در بین قفسه ها باشیم.

باندل شامل 1TB PlayStation 4، کنترلر DualShock و Black Ops 4 با قیمت 300 دلار می باشد. شما در واقع پول یک کنسول 1TB را می پردازید و یک بازی به صورت رایگان دریافت می نمایید. این بسته 6 آذر 97 در فروشگاه ها موجود خواهد شد.  این بهترین معامله ای نیست که بر روی PlayStation 4 جدید انجام می شود. باندل دیگری با یک سیستم 1TB و بازی Spider-Man با قیمت 200 دلار در Black Friday موجود خواهد شد. از همین رو شما می توانید دو بازی را با قیمت کمتر دریافت نمایید.

با این حال بسته های گفته شده به Black Friday وابسته است و احتمالا برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود. البته این نکته را باید بدانید که بسته بازی Black Ops 4 استاندارد تر به نظر می رسد. Kallie Plagge نوشت: “با توجه به بررسی بازی  Black Ops 4 مبارزات تک نفره و سنتی در آن دیده نمی شود. ولی مطمئنا به دلیل عمق و جذابیت بالای بازی نیازی به بخش های تک نفره نمی باشد”.

نکته قابل توجه اینکه حالت Blackout بازی Black Ops 4 درست بعد از Black Friday در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص Black Friday و بازی Black Ops 4 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =