بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، کمتر از دو ماه به نمایشگاه E3 2018 -یکی از مهم‌ ترین رویداد بازی‌ های ویدئویی- مانده است. رویدادی که بزرگترین تولیدکنندگانِ بازی های ویدیویی در آن شرکت و همچنین، اطلاعات جدیدی از بازی ‌های خود را منتشر می کنند. همانطور که در مقاله زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018 گفتیم، تاریخ دقیق برخی از کمپانی ها هنوز اعلام نشده است. با توجه به نزدیکی تاریخ برگزاری این رویداد، برنامه ‌های Microsoft در نمایشگاه E3 2018 مشخص شد.

Will Tuttle – سردبیر وب‌ سایت  Xbox Wire – با انتشار پستی در تویتر، زمان دقیق کنفرانس خود را اعلام کرد. کنفرانس xbox1 درE3 2018، روز دوشنبه 21 خرداد ماه (11 ژوئن)، ساعت 3 بعد از ظهر برگزار خواهد شد. Will Tuttle اظهار داشت،”در این کنفرانس به بازی‌ هایی که قبلاً معرفی کردیم، نگاهی عمیق خواهیم داشت”. البته شاهد معرفی بازی‌ های جدیدی نیز – برنامه هایی که در سال 2018 میلادی و پس از آن عرضه می شوند – هستیم. همچنین جلسه تمرینی Microsoft، روز یکشنبه 20 خرداد ماه (10ژوئن)، ساعت 1 بعدازظهر برگزار خواهد شد.

کنفرانس خبری xbox1، از طریق برنامه  Mixerبر روی پلتفرم های xbox1 و Windows 10 قابل مشاهده خواهد بود. نکته جالب این که، علاقه ‌مندان می ‌توانند این کنفرانس را به پنج زبانِ انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی (همراه با زیرنویس انگلیسی) تماشا کنند. تماشای کنفرانس Microsoft در نمایشگاه E3 2018 به زبان‌ های دیگر، منحصر به سرویس Mixer نخواهد بود. سرویس‌ های دیگر stream هم، مجهز پوشش این رویداد هستند.

برنامه ‌های Microsoft در نمایشگاه E3 2018
تماشای کنفرانس Microsoft در نمایشگاه E3

Will Tuttle می گوید

تصمیم گرفتیم در کنار همه ی برنامه ‌های Microsoft، از قسمت جدید Inside Xbox پرده برداری کنیم.

بر اساس اطلاعیه اعلام شده، این قسمت جدید، روز دوشنبه 21 خرداد (11 ژوئن) ساعت 3 بعد از ظهر پخش خواهد شد. رونمایی ‌ها، مصاحبه‌ ها و مراسم متعددی برای این برنامه در نظر گرفته شده است. در سه روز بعد از آن – روزهای سه شنبه  و چهارشنبه و پنجشنبه – برنامه‌ های دیگر این کمپانی اجرا خواهند شد.

یک بار دیگر شرکت Microsoft، میزبان رویداد FanFest در E3 2018 خواهد بود. طرفداران می توانند برای خرید بلیط نمایشگاه، در وب سایت رسمی xbox1 ثبت نام کنند. در این رویداد، 400 بازیکن خوش شانس می توانند شرکت کنند. بدون در نظر گرفتن پیروزی، شما می توانید در کنفرانس مطبوعاتی Microsoft نیز شرکت کنید. هر کس در این رویداد شرکت کند، می ‌تواند به صورت زنده کنفرانس خبری شرکت Microsoft را تماشا کند و زودتر از بقیه به اخبار جدید دسترسی پیدا کند.

زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018

  • روز شنبه، 19 خرداد 1397، Electronic Arts ساعت 11 صبح
  • روز یکشنبه، 20 خرداد 1397، Microsoft ساعت 1 ظهر
  • روز دوشنبه 21 خرداد 1397، شرکت sony
  • روز سه شنبه 22 خرداد 1397، Nintendo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =