بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بازی های قبلی Far Cry همیشه لیست متنوعی از سلاح ها عرضه کرده اند. ولی این بار Far Cry 5 کمی متفاوت تر عمل کرده است و همین موضوع باعث فروش کم نظیر بازی Far Cry 5 شده است. در بازی Far Cry 5 گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب سلاح وجود دارد. احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که کدام سلاح ها ارزش خرید دارند؟ برای کمک به شما، ما به معرفی بهترین سلاح ها در این بازی می پردازیم. این بازی روی سه پلتفرم‌ pc ،ps4 ،xbox1 در دسترس می باشد.

لازم به ذکر است که بسیاری از سلاح هایی که در حین بازی مشاهده می کنید، اسلحه های Prestige هستند. آن ها نسخه های ویژه ای از اسلحه های عادی هستند که می توانید با پول بازی یا پول واقعی آنها را خریداری کنید. این بازی دارای بزرگ ‌ترین مجموعه اسلحه ‌های تاریخ سری بازی های Far Cry است.

صرف نظر از نوع هر سلاح – که شما انتخاب می کنید – کیفیت و عملکرد آن بسیار اهمیت دارد. بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، بهترین سلاح در Far Cry 5 شامل تفنگ نیمه اتوماتیک AR-CL، تفنگ تک تیرانداز SA50 و پرتابگر نارنجک M-79 می باشد.

بازی Far Cry 5

هر کدام از این سلاح ها، کاربردها و قابلیت های خاصی دارند. (اگر چه انتخاب هریک از این سلاح ها به سبک بازی شما بستگی دارد). کسی که می خواهد به صورت مخفیانه وارد قسمتی شود نباید از پرتابگر موشک RAT4 استفاده کند.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، بهترین سلاح های موجود در بازی Far Cry 5 عبارتند از:

  • SPAS-12 “Flameout”
  • M60 LMG + M249 LMG
  • .44 Magnum “Steel and Ivory”
  • The Magnopulser

شرکت Ubisoft اعلام کرد:

به نظر می رسد مشکلی که در نسخه جدید Far Cry 5 وجود دارد، در شب تاریکی کمی بیش از اندازه و آزار دهنده است.

همانطور که پیش تر ذکر گردید، این بازی روی سه پلتفرم‌ pc ،ps4 ،xbox1 عرضه شده است.

لطفا در قسمت نظرات که در انتهای مقاله آمده، از سلاح های مورد علاقه خود که در بازی Far Cry 5 استفاده کرده اید صحبت کنید.

خرید بازی Far Cry 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =