در جدید ترین اخبار منتشر شده از بازی The Persistence به روزرسانی رایگانی به چشم می خورد. این به روزرسانی در تاریخ 18 اکتبر در دسترس کاربران PS VR قرار خواهد گرفت.

این به روز رسانی شامل 4 حالت جدید، قابلیت های تازه و صفحه نمایش واضح تر می باشد. در حال حاضر بازی دارای دو حالت Campaign و Survival Mode است. حالت های جدید تنوع قابل توجهی به بازی اضافه خواهند کرد.

حالت Glass cannon

این حالت شامل مهمات بی شماری برای سلاح های شما خواهد بود. در جریان بازی باید 24 اتاق را که شامل دشمنان مختلف می باشد را پشت سر بگذارید و در آخر اقدام به فرار نمایید توجه داشته باشید که هر بار که وارد یک اتاق می شوید، درهای قفل می گردد. این حالت در نمایشگاه EGX به یکی از محبوب ترین حالت ها لقب گرفت.

حالت Campaign+

این حالت این امکان را به شما می دهد که با تمام توانایی ها و تجهیزات به دست آورده و ارتقا یافته خود از ابتدا به انجام بازی بپردازید. فقط توجه داشته باشید که بازی در این بخش با بیشترین درجه سختی آغاز خواهد شد.

در این حالت ویژگی SuperSense دیگر توانایی نشان دادن دشمنان در پشت دیوار را نخواهد داشت و Bloodhound در روند بازی فقط شما را دنبال می نماید.

حالت First blood

First blood یک حالت چالشی است. در این بخش شما باید از پایگاه مورد نظر فرار کنید. یکی از مواردی که این حالت را سخت کرده این می باشد که تنها یک چاقو در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید با ترفند های مختلفی از پایگاه گریز نمایید.

حالت Permadeath

در حالت Permadeath تنها یک بار توانایی تجربه بازی را خواهید داشت و پس از مردن به نقطه ابتدا باز می ‌گردید. البته قابلیت جا به ‌جایی سریع برای ارتقا و خرید تجهیزات در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

با آپدیت جدید بازی The Persistence سازندگان قصد دارند این بازی را برای کاربران بیش از پیش جذاب نمایند. به این نکته توجه کنید که بازی برای افراد معلول نیز قابل تجربه می باشد.

حالت Assist

حالت Assist به کاربران اجازه می ‌دهد که در هر لحظه از بازی از طریق Pause Menu به تنظیمات دسترسی پیدا کنند و تغییراتی روی آن اعمال نمایند.

سرعت بازی: کاهش سرعت بازی برای کاربرانی که از توانایی و مهارت های کمتری در بازی برخور دار هستند.

خسارت: کاهش میزان آسیب برای بازیکنانی که قصد دارند بیشتر در بازی حضور داشته باشند.

Teleport های بی نهایت: به راحتی حرکت نمایید و کمتر از Stick ها استفاده نمایید.

مهمات بی شمار: مهمات زیادی برای کاربرانی که توانایی کمی برای هدف گذاری دارند در نظر گرفته شده است.

دشمنان نشانه گذاری شده: شما می توانید دشمنان پنهان شده را رصد و سریعا واکنش نشان دهید.

حفاظ خودکار: شما قادرید سپر را به صورت خودکار فعال نمایید.

همچنین در انتها سازندگان برای کاربران ناشنوا و کم ‌شنوا سیستمی در بازی تعبیه کرده‌اند. این سیستم به کاربران اجازه می ‌دهد که از طریق علامت‌ ها موقعیت حریف یا دیگر مواردی که دارای صدای بلندی می باشند را شناسایی کنند.

این بازی در طول دوره Halloween با 20 درصد تخفیف در فروشگاه ها و 30 درصد برای مشترکین PlayStation Plus به فروش می رسد.

کمی از بازی

داستان بازی در یک سفینه فضایی تحقیقاتی با نام The Persistence شکل می ‌گیرد. این سفینه فضایی در سفر خود بر روی یک ستاره در حال فرو پاشی قرار می گیرد. زمانی که تیم تحقیقاتی مشغول بررسی منطقه شده ناگهان اتفاق‌ های عجیب و ترسناکی برای آن‌ ها رخ می‌ دهد که در نهایت بسیاری از افراد گروه دچار تغییراتی می گردند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی The Persistence برای من، گروه کروکوگیم در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =