نسخه xbox1 بازی PUBG دارای یک به روز رسانی جدید است. این به روز رسانی عمدتا به مسائل عملکرد بازیکنان مربوط می شود. اما چند ویژگی دیگر نیز از نسخه PC بازی، مانند BP exchange را اضافه می کند.

در این به روز رسانی رزولوشن به صورت عالی دیده می شود. اما تنظیمات گرافیکی کاهش یافته است.

در مورد سایه ها و انعکاس ها ممکن است کمی کاهش کیفیت را مشاهده کنید. منوی سفارشی سازی به روز شده و شما از قابلیت های بیشتری در بازی برخوردار خواهید بود.

پوسته های جدید سلاح با عناوین Glory و Trifecta نیز در جریان بازی مشاهده می شوند. پوسته ی Glory برای سلاح های AKM و UMP9 و پوسته ی Trifecta برای Scar-L ،Micro Uzi و P92 قابل استفاده می باشند. در تصویر زیر پوسته ی سلاح ها را مشاهده می کنید.

بازی PUBG
تصویر شماره 1: نمایی از پوسته ی سلاح ها

BP exchange در نهایت به نسخه xbox1 بازی PUBG می آید. شما در حال حاضر قادرید تنها از طریق BP exchange پوسته ی سلاح ها را مبادله نمایید. اگر سلاح های دیگر را نمی خواهید با فشار دادن دکمه Y آن را به BP اضافی تبدیل کنید.

شما می توانید برای خرید موارد دیگر برای سفارشی سازی شخصیت خود، از BP اضافی استفاده نمایید. به این نکته توجه کنید که پوسته ها دارای نرخ های متفاوت ارز هستند.

کمی از بازی PUBG

بازی PUBG یک بازی چند نفره به سبک Battle Royale می باشد. در این بازی 100 نفر در یک نقشه وجود دارند که باید برای زنده ماندن به دنبال تسلیحات برای کشتن بقیه باشند. مناطق امن موجود در نقشه در طول زمان کاهش می یابد و بازیکنان باقی مانده را به مناطق سخت تر هدایت می کند.

بازی PUBG هم اکنون بر روی پلتفرم های xbox1 و pc در دسترس کاربران قرار گرفته است. شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی بر روی کنسول ps4 نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی PUBG با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG رای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =