شگفت انگیز باشید، فوق العاده باشید، بمب گذاری کنید.

کمپانی Insomniac اخیرا به روز رسانی جدید بازی Spider Man را معرفی کرد. همانطور که می دانید بازی Spider Man با سبک و گزینه های wallcrawler از هم فرو پاشیده شده بود. به همین دلیل سازندگان برای اوج گرفتن دوباره این بازی دست به ساخت به روز رسانی جدید زدند.

پس از تیزر “چیزی فوق العاده” طرفداران متوجه شدند باید یکی از مواردی باشد که Spidey با Fantastic Four همکاری کرده اند. تنها سوال این بود که آیا می توانیم لباس های Future Foundation و یا Bombastic Bag-Man را ببینیم؟ همانطور که مشخص است باید بگوییم هردو وجود دارند.

یک پست در PlayStation Blog اعلام کرد به روز رسانی 1.14 برای بازی Spider Man دو لباس نمادین را به ارمغان خواهد داد. لباس Future Foundation از یک داستان جدیدتر پیروی می کند. اعضای این گروه دوباره خود را معرفی کردند و بازی Spider Man از آنها استقبال به عمل آوردند. البته این موضوع کمی مبهم است.

لباس هایی از فیلم Sam Raimi نیز وجود خواهد داشت این نشان می دهد کمپانی Insomniac برای حمایت از بازی خود به همراه فیلم برداری خوب و سه DLC با معرفی لباس های جدید به پایان رسید. Insomniac تاریخ انتشار را در Twitch اعلام کرد (January 28, at 2 PM PT / 5 PM ET / 10 PM GMT 9 AM AET on January 29).

بازی Spider Man یکی از بزرگترین نمایش های سال به حساب می آید به خصوص این موضوع برای کمپانی Sony بسیار مفید بوده زیرا به تازگی اعلام کرد این بازی انحصاری 9 میلیون نسخه به فروش رسانده است. البته این آمار تا تاریخ November 25 (چهار آذر 97) بوده و احتمالا تاکنون مرز 10 میلیون را هم رد کرده است.  این عنوان جزو پنجمین بازی پرفروش سال در ایالات متحده بود، به رغم هر عنوان دیگری در 10 بازی برتر (علاوه بر شخصیت PS4 ،God of War) که در سیستم عامل های مختلف ظاهر شد.

در کل بازی  Spider Manتوانست منبع مالی کمپانی سونی را به تنهایی بالا ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Spider Man با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفت =