Patch بعدی بازی Fortnite تحت عنوان ورژن 6.10 به زودی روانه بازار می گردد. کمپانی Epic در حساب رسمی خود در توییتر بیان کرد سرورهای Fortnite در روز 16 اکتبر در ساعت 4 پایین خواهد آمد. پس از بازگشت سرورها، بازیکنان قادر خواهند بود به این به روزرسانی دسترسی پیدا نمایند.

اطلاعات کمی از این به روزرسانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. وجود مسابقات جدید و پاداش های متنوع از محتویات این به روزرسانی می باشد. در روند مسابقات به بازیکنان سکه و جوایز نفیسی (منظور جوایز درون بازی) تعلق خواهد گرفت.

این مسابقات در ابتدا به صورت انفرادی آغاز می شود. بعضی از این مسابقات برای هفته های بعد برنامه ریزی شده و با محیط هایی همچون salty springs ،Tomato Temple آغاز می گردند. Friday Night Fortnite Squad در پایان ماه نوامبر برگزار خواهد شد. همچنین ممکن است وسیله نقلیه Quadcrusher را در این به روزرسانی مشاهده کنیم.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

کمپانی Epic هنوز از تغییرات این به روزرسانی صحبتی نکرده ولی اینگونه که به نظر می رسد این مسابقات محور اصلی آپدیت جدید بازی باشند.

استودیو اخیرا یک موشک هدایت شده را که در نسخه آندروید بازی فعال نموده بود را غیرفعال کرده است، بنابراین ما می خواهیم بدانیم که آیا در آخرین آپدیت بازی باز هم این موشک وجود خواهد داشت یا خیر.

در به روزرسانی 6.02 لباس و تجهیزات منحصر به فردی رونمایی شد. به همین سبب انتظار موارد هیجان انگیزی در آپدیت جدید خواهیم داشت.

فصل 6 بازی Fortnite در تاریخ 27 سپتامبر شروع به کار کرده و تاکنون با استقبال بی نظیری رو به رو شده است.

بازی Fortnite هم‌ اکنون برای پلتفرم‌های ps4 ،xbox1 ،PC ،Nintendo swich و iOS در دسترس قرار دارد. ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =