دومین به روز رسانی بزرگ برای جنگ بازی World Of Warcraft برای گسترش Azeroth وارد شده است. Rise of Azshara در حال حاضر وجود دارد و آن را به مقدار زیادی از محتوای جدید و ویژگی های MMO طولانی مدت از جمله مکان های جدید، زره میراث، یک سیستم تجهیزات و خیلی بیشتر معرفی می نماید. از جمله بزرگترین افزونه های این بازی، دو منطقه جدید برای کشف است.

اولین منطقه Nazjatar می باشد که به Azshara’s Eternal Palace معروف و دومین ناحیه جدید شهر Mechagon است. در اینجا شما قادر خواهید بود در عملیات Operation Mechagon علیه پادشاه قیام کنید و او را به پایین بکشید. ظهور Azshara نیز یک نوع تجهیزات جدید را به نام دنده Benthic معرفی می کند که به شما در طی بهره گیری در Nazjatar کمک خواهد کرد.

همانطور که مرکز naga را کشف می کنید، یک نوع جدیدی از ارز به نام Prismatic Manapearls را خواهید یافت. در نهایت، Gnomes و Taurens اکنون می توانند به مأموریت های خاصی برای کسب گلوله های میراث خود بپردازند. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه به روز رسانی، یک سیستم جدید است. در این قابلیت شما می توانید بر روی آب راه بروید یا از کوه صعود کنید. همچنین دستاوردهای Pathfinder جدید برای تکمیل وجود دارد.

فراتر از آن، قلب سیستم Azeroth یک گزینه سفارشی سازی جدید، Essences را ارائه می دهد که می تواند شخصیت شما را با انواع مختلف متفکران و توانایی های دیگر به اشتراک بگذارد. سالگرد 15 سالگی World of Warcraft در این بخش به تصویر کشیده می شود و Blizzard نسخه 15 ساله این بازی را منتشر می کند که با انواع مختلفی از ویژگی های فیزیکی و در بازی عرضه خواهد شد.  World of Warcraft کلاسیک نیز در تابستان امسال بر روی pc عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره به روز رسانی Rise Of Azshara بازی World Of Warcraft به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =