بازی Crackdown 3 بار دیگر به تاخیر افتاد. این بازی جهان باز و sandbox برای Xbox1 و pc در ماه فوریه 2019 (سه سال بعد از زمان تعیین شده) منتشر خواهد شد. Terry Crews (که نقش بازیگری در این بازی دارد) امروز در توییترش اعلام کرد: به من اعتماد کنید. این بازی ارزش صبر کردن دارد… .

امروز نماینده Microsoft در گفتگویی با WindowsCentral درباره تصمیم به تاخیر افتادن این بازی گفت: ”شرکت Microsoft طرفداران را شایسته تجربه ای متفاوت می داند.“ به علاوه بازی Crackdown 3 برخلاف بازی هایی چون Red Dead Redemption ،Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V (که اکتبر 2018 منتشر می شوند) متحمل تغییرات سنگینی نخواهد شد.

شرکت Microsoft جزئیات بیشتری از بازی Crackdown 3 را طی کنفرانس Xbox E3 2018 (در 10 ژوئن) اعلام می کند. همچنین طبق اطلاعاتِ برخی منابع به WindowsCentral، بازی Crackdown 3 پیشرفت خوبی دارد. ظاهرا شرکت Microsoft امیدوار است این بازی مانند مجموعه بازی های Halo و Gears of War موفق ظاهر شود.

در واقع این تاخیر، آخرین تاخیر بازی Crackdown 3 می باشد. این بازی (یا حداقل بخشی از آن) قرار بود تا سال 2016 منتشر شود. وقتی انتشار بازی به 2017 موکول شد کارگردان خلاق آن Dave Jones اعلام کرد تجربه تیمی بازی Crackdown 3 مفهوم بازی کردن را در شما تغییر خواهد داد. برنامه زمانی انتشار این بازی (قبل از آنکه شرکت Microsoft بار دیگر آن را به تاریخی نامشخص در سال 2018 موکول کند) به همراه Xbox One X هفت نوامبر 2017 تعیین شده بود. در حال حاضر نیز بازی Crackdown 3 باز هم با تاخیر منتشر خواهد شد.

بازی Crackdown 3 در سه استودیو متفاوت Raegent Games ،Sumo Digital و Cloudgine در حال توسعه است. قیمت این بازی 60 دلار می باشد. اما مشترکان Xbox Game Pass می توانند آن را به صورت رایگان بازی کنند.

سال گذشته در کنفرانس San Diego Comic-Con، شرکت Microsoft تریلری جدید از بازی Crackdown 3 منتشر نمود و در آن کارکتر Terry Crews رامعرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =