همگی از تاخیرهای پیاپی بازی Red Dead Redemption 2 در جریان هستیم و این موضوع به شدت نارضایتی کاربران را به دنبال داشته. به همین دلیل Strauss Zelnick –مدیر عامل شرکت Rockstar- در بیانه ای اعلام کرد: مطمئنا انتشار بازی Red Dead Redemption 2 دوباره به تعویق نخواهد افتاد. در گفتگویی Jim Cramer به Zelnick گفت: من مطمئن هستم این بازی تاریخ 4 آبان بر روی کنسول های ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد. همچنین افزود 1000 نفر در استودیو Rockstar با تمام وجود در حال تلاش برای رساندن بازی در زمان تعیین شده به بازیکنان هستند. با این تفاسیر احتمالا مهر ماه 97 شاهد نسخه طلایی این بازی خواهیم بود. (Gold Disck بازی ها تقریبا یک ماه جلوتر از انتشار رسمی بازی، به سایر شرکت ها برای انتشار ارسال می شود)

ps4       xbox1        بازی Red Dead Redemption 2


این اولین بار نیست که Zelnick اعتقاد خود را به بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرده است. در ماه فوریه Zelnick گفت: من مطمئن هستم تاریخ انتشار دقیق بازی، در اواسط سال 2018 مشخص خواهد شد و دوباره به تعویق نخواهد افتاد. وی خاطر نشان کرد که تمام نیروها تمرکز خود را بر روی این عنوان گذاشته اند تا به نوعی خلف وعده نکنند. اما اگر نتوانند به کیفیت دلخواه در زمان مشخص دست یابند تاریخ انتشار را باز به تعویق خواهند انداخت.

در حال حاضر تاریخ 4 آبان برای انتشار بازی Red Dead Redemption 2 انتخاب شده و ما امیدواریم تمام انتظارها در آن زمان به پایان برسد. این بازی مشتاقان زیادی را به همراه دارد. بنابراین بهتر است سازندگان آن را به زودی به دست بازیکنان برسانند.

Zelnick به صورت مداوم استودیو Rockstar را مورد بازخواست قرار می دهد. زیرا سابقه بسیار خوبی در زمان بندی ندارد. تا کنون بازی Red Dead Redemption 2 بارها تاخیر خود را اعلام کرده و این موضوع برای طراحان بازی ناراحت کننده می باشد. البته ناگفته نماند که استودیو Rockstar در کار خود بسیار حرفه ای است و صبر کردن برای اینگونه بازی ها بسیار شیرین خواهد بود.

استودیو Rockstar گفت:

اطلاعات بیشتر از بازی Red Dead Redemption 2 تیر ماه -نمایشگاه E3 2018- در اختیار عموم قرار می گیرد.

برای اطلاع از نمایشگاه E3 2018 با سایت crocogame همراه باشید تا به صورت دقیق از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =