پیش از کنفرانس E3 بازی جدید Call of Duty اعلام شده و احتمال می رود اطلاعات بیشتری از آن در این کنفرانس به عموم نشان داده شود. شایعات تا کنون بازی Call Of Duty 2019 را به عنوان یک سری جدید در بخش Infinity Ward’s Modern Warfare معرفی شده است.

Activision با یک تریلر که حس بازی را نشان می دهد در سال 2019 وارد Call of Duty شد. تاریخ انتشار این عنوان 3 آبان 98 بر روی PS4، Xbox One و PC تنظیم شده و دارای برخی از تغییرات مهم و قابل توجه در بخش چند نفره است که باید آن را برای بازیکنان مورد خوش آمدگویی قرار دهد. همراه با آنچه Infinity Ward یک سبک واقع گرایانه از مبارزات تک نفره را می نامد. به طور مشخص، این Modern Warfare 4 نیست که می توانست ورودی بعدی در سری باشد.  Subtitleبازی به سادگی Modern Warfare است و به عنوان یک راه اندازی مجدد از انواع Call of Duty 4: Modern Warfare در سال 2007 خدمت می کند.

این قطعا یک بازسازی نیست. با توسعه Infinity Ward -استودیو مسئول تمام بازی های Modern Warfare- توصیف آن به جای به عنوان تجدید نظر شده می باشد. این بازی جدید در همان جهان به عنوان سه گانه تنظیم نشده است. Infinity Ward می گوید که جهان بازی فضای کمتری برای بالا بردن آنها داشته است، اما این ویژگی برخی از چهره های آشنا را نشان می دهد.

Captain Price در این بازی برگشته است اما با یک صدای دیگر ظاهر خواهد شد. همانطور که قبلا تایید شد، Call of Duty امسال یک مبارزات تک نفره را شامل خواهد شد. به نظر می رسد که این داستان مربوط به تعاملات روسیه با خاورمیانه خواهد بود، در حالی که دشمنان شامل یک گروه فرا ملی گرا می شوند که حملات تروریستی را در شهرهای بزرگ مانند لندن انجام دهند. البته Modern Warfare شامل یک حالت چند نفره خواهد بود، اما Infinity Ward هنوز مشخص نکرده که در این قسمت از بازی وجود دارد. با این حال، گفت که پیشرفت شما در این کمپین به چند نفره ادامه خواهد داد، به این معنی که همیشه به دنبال باز کردن قفل های جدید، قدرت و سلاح های جدید هستید.

یک بخش هیجان انگیز اینکه، این بازی در سراسر PS4، Xbox One و PC به صورت Cross-Play ارائه خواهد شد و اجازه می دهد تا بازیکنان در تمام سیستم عامل ها با یکدیگر به مسابقات بپردازند. یکی دیگر از تغییرات عمده برای طرفداران چند نفره این است که Activision نسخه معمولی فصل را نخواهد فروخت و نقشه های چند نفره جدید را پس از راه اندازی قفل می کند. در عوض، نقشه ها و رویدادهای جدید برای همه بازیکنان به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. این شرکت تأیید کرده است که چه چیزی ممکن است جای خود را بگیرد، در صورت وجود هر چیزی ما نمی دانیم که آیا حالت چند نفره Blackout از Black Ops 4 باز خواهد گشت.

یکی از چیزهایی که در حال تغییر است این است که انحصارا PS4 به پایان رسیده است. همانند آخرین نوشته های CoD، DLC برای اولین بار در PS4 منتشر خواهد شد. مانند Black Ops 4، این پنجره تنها هفت روز می باشد. فراتر از آن ما هیچ گونه ویژگی خاصی از چگونگی انتشار این محتوا در اختیار نداریم. بازی اصلی برای PS3، Xbox 360 و PC در سال 2007 راه اندازی شد و یکی از تاثیر گذارترین بازی های قرن بیست و یکم به حساب می آمد. بعدا در سال 2016 دوباره شناخته شد. هرچند که به طور کامل با این راه اندازی مجدد مجزا است.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 3 آبان 98 برای PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. جزئیات بیشتر ممکن است در یک پانل E3 Coliseum در تاریخ 21 خرداد به اشتراک گذاشته شود و این بازی به طور بالقوه در طی یک کنفرانس مطبوعاتی E3 ظاهر شود. با این حال، با توجه به منحصر به فرد مدت زمان بندی شده فوق العاده PS4، احتمالا در طول ایکس باکس نمایش داده نمی شود، و سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را ندارد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Call Of Duty 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =