در نمایشگاه Gamescom شرکت Bohemia اعلام کرد که نسخه Early access بازی DayZ برای xbox1 در تاریخ 29 آگوست (7 شهریور) عرضه خواهد شد.

ابتدا طی رویداد Gamescom 2014 اعلام شد که بازی DayZ بر روی کنسول ps4 به بازار می آید. در نمایشگاه E3 2015 صحبتی از انتشار این بازی بر روی پلتفرم xbox1 نیز مطرح گردید. بازی از سال 2013 به شکل یک نسخه‌ی آلفا (Early access) در دسترس کاربران pc قرار گرفته بود.

حال قرار است که بازی بعد از انتشار نسخه‌ی بتا بر روی کنسول xbox و از طریق سیستم Game Preview هم به دست بازیکنان برسد.

کاربران زمان زیادی منتظر عرضه این بازی بوده اند. بازی DayZ بسیار شبیه PlayerUnknown’s Battlegrounds می باشد و به زودی بر روی کنسول xbox1 روانه بازار می گردد.

شما می توانید قبل از انتشار بازی به Early Access دسترسی پیدا نمایید. بازی DayZ از طریق Game Preview در xbox1 در تاریخ 29 آگوست عرضه می شود. نسخه ps4 بازی برنامه ریزی شده و در آینده ای نه چندان دور منتشر می گردد. بازی DayZ در ابتدا نسخه‌ای مود شده از بازی شرکت Bohemia یعنی Arma 2 بود.

در بازی DayZ کاراکتر از لبه ی یک ساحل بدون هیچ وسیله ای بیدار می گردد. اما یک لباس کهنه و یک Road Flare در کنار او یافت می شود. برای زنده ماندن در بازی DayZ باید به دنبال مواد غذایی باشید. در طول بازی برای مقابله با زامبی ها باید به جستجو سلاح بپردازید. می توانید برای زنده ماندن منابع خود مانند وسایل پزشکی و سلاح هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید .

این بازی شما را در جهانی خشن و بی‌ رحم قرار می‌ دهد که اکثر جمعیت آن به وسیله‌ ی یک بیماری ویروسی و واگیردار کشته شده‌اند. در بازی تقابل با دیگر گیمر ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ولی این به آن معنا نیست که شما مجبورید به مبارزه با یکدیگر بپردازید. توجه داشته باشید که هدف شما در بازی فقط و فقط زنده ماندن می باشد.

DayZ یک بازی ویدیویی survival و جهان باز است که کاربران را در مقابل دنیایی از زامبی ‌ها قرار می ‌دهد. در حال حاضر توسط کمپانی Bohemia Interactive در حال توسعه می باشد. این بازی برای Microsoft Windows از طریق Early access در Steam در دسامبر 2013 منتشر شد.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی DayZ برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =