فصل سوم بازی Rainbow Six Siege به زودی آغاز می شود.

کمپانی Ubisoft مدتی در حال گسترش بازی Rainbow Six Siege بود و بالاخره بعد از مدت ها این بازی در تاریخ 13 شهریور 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 اجرا خواهد شد.

همانند عملیات قبلی، Grim Sky دو اپراتور جدید به نام Maverick و Clash را معرفی می کند. هر دو اینها از سازمان های مختلف و حالت های مختلف تشکیل می شوند. Maverick یک مهاجم آمریکایی است که می تواند از نارنجک های شگفت انگیز و لرزه گیر استفاده نماید.

Clash یک مدافع از بریتانیا است. او اولین مدافع در این بازی به حساب می آید که سپر دار می باشد. علاوه بر کاراکترهای جدید، Grim Sky یک بازسازی قابل توجه برای نقشه اولیه Hereford Base قرار می دهد. کمپانی Ubisoft می گوید این اولین بار است که تیم توسعه در بازی Rainbow Six Siege نقشه موجود را بازسازی می نماید.

پس از به روز رسانی هر طبقه در نقشه سطح بزرگتر و دیوارهای تخریب پذیر بیشتری را شامل می شود. راه پله ها و دریچه های جدیدی افزوده گشته تا بازیکنان گزینه های بیشتری برای حرکت در اطراف نقشه داشته باشند.

نقشه Consulate نیز بخشی از عملیات Grim Sky را به روز رسانی می کند. در اینجا بازیکن مجبور خواهد شد استراتژی های خود را نابود کند. به علاوه نقاط گسترش پلیس افزایش یافته است. همچنین کمپانی Ubisoft بمب های دیگری به نقشه در Tellers و Archives می افزاید.

بازی Rainbow Six Siege هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

عملیات Grim Sky طیف وسیعی از ترفندها و بخش رفع اشکال داری به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Rainbow Six Siege با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rainbow Six Siege برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Tom Clancy’s The Division + Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Double Pack برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =