کمپانی Bethesda با انتشار یک تریلر جدید تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Fallout 76 را اعلام کرد. همانطور که در خبر ها حاکی است این نسخه ابتدا برای کنسول xbox1 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی 

تاریخ انتشار نسخه بتا برای پلتفرم ‌های مختلف اعلام شده است. بر این اساس کاربران کنسولxbox1  در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان ماه) و اعضای ps4 و pc هم در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان ماه) به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. به طور کلی نسخه بتا بازی Fallout 76 تا چند روز قبل از عرضه رسمی بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

از زبان کمپانی Bethesda

کمپانی Bethesda در طی سوالات متعدد کاربران در مورد نسخه بتا گفت:” هدف از نسخه بتا برای بازی (Stress Test and Break The Game) می باشد. به این معنا که سرورها در ساعات معینی از روز در دسترس قرار می گیرند و کاربران قادرند در ساعات ذکر شده به تجربه بازی بپردازند. اگرچه زمان مشخصی اعلام نگشته ولی کمپانی Bethesda اعلام کرده است که play session می تواند بین 4 تا 8 ساعت طول بکشد.

کمپانی Bethesda در ادامه بیان کرد: “بازیکنان باید انتظار یک نسخه بی کم و کاست را داشته باشند. در طی جریان بازی با بسیاری از مسائل رو به رو می شوید که مطمئنا برای شما هیجان انگیز خواهد بود. هدف ما این است که با همکاری شما نواقص موجود در بازی را شناسایی کرده و یک بازی بی عیب و نقص در اختیار کاربران قرار دهیم”.

ما به تمام پیشنهادات و بازخورد های شما در زمان بتا، در هنگام راه اندازی و بعد از آن نیاز داریم تا بازی Fallout 76 را به عنوان بهترین تجربه در اختیار شما قرار دهیم.

برای پخش بتا در PS4 و Xbox One شما نیاز به عضویت PlayStation Plus یا Xbox Live Gold خواهید داشت. از آنجا که Fallout 76 یک عنوان آنلاین است، بازی نهایی نیز به این اشتراک ها نیاز دارد. این نسخه تنها در دسترس افرادی قرار می ‌گیرد که بازی را از قبل پیش‌ خرید کرده باشند.

هدف از تعیین ساعات خاصی برای تجربه بازی، این است که کاربران به طور همزمان در سرورها حضور داشته باشند.

نسخه بتا بازی Fallout 76، به 45 گیگابایت حجم نیاز دارد. بازیکنان کامپیوتر مجبور نیستند این بازی را پس از انتشار رسمی دانلود نمایند.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر به طور رسمی برای پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 روانه بازار می گردد.

حالت cross-play

در 26 سپتامبر سونی اعلام کرد که حالت cross-play برای بازی های سوم شخصی همچون Fortnite در دسترس قرار می گیرد. با این حال، Fallout 76 در میان این عناوین دیده نمی شود.

Pete Hines مدیر بازاریابی کمپانی Bethesda در حساب رسمی خود در توییتر بیان کرد: ما با بسیاری از بازی های انحصاری و نام آشنا در دنیای بازی های ویدیویی سر و کله داریم و بسیاری از این عناوین را برای حالت cross-play پشتیبانی می کنیم. ولی در حال حاضر بازی Fallout 76 را به دلایلی پشتیبانی نمی کنیم و تمرکز خود را روی نسخه بتا و راه اندازی بازی قرار داده ایم.

لطفا نظرات خود را درباره نسخه بتا بازی Fallout 76 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =