قسمت اول سری بازی Life Is Strange 2 در مهر ماه 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

اولین تریلر کامل برای بازی Life Is Strange 2 عرضه شد و حوادث دراماتیک آن را به تمامی بازیکنان عرضه کرد. داستان بازی شامل دو برادر است که مجبور به ترک خانه خود در سیاتل هستند. به دلیل جدایی همیشگی از خانه خود باعث ساخت تراژدی تلخ و غم انگیزی می شود.

در ویدئو منتشر شده حمله مسلحانه یک افسر پلیس را نشان می دهد. دو برادر در حین فرار از دست پلیس، کاراکتر Sean تصمیم می گیرد برادرش را برداشته و به Puerto Lobos مکزیک ببرد.

زندگی در یک جاده خطرناک پیش می رود و برادران مدام با تصمیم گیری های دشوار رو به رو می شوند. آنها دلیرانه به یکدیگر متعهد هستند و سفر خود را بر پایه برادری پیش می گیرند.

دو برادر در قلب داستان نفوذ کرده اند. نام آنها Sean و Daniel Diaz است که به ترتیب 16 و 9 سال سن دارند.

کمپانی Square Enix می گوید: این بازی دارای یک قدرت جدید با نام تجاری است که همراه با شخصیت های جدید و محیط های آن باعث می شود بازی Life Is Strange 2 پروژه جاه طلبانه در بین سری تاریخ این عنوان باشد. انتظار می رود جزئیات بیشتری در مورد عناصر گیم پلی جدید در این هفته از Gamescom منتشر شود.

کمپانی Dontnod در یک پست وبلاگ گفت: زندگی در جاده سخت و خطرناک است. برادران با همه چالش های موجود رو به رو خواهند شد آنها شجاعانه سفر می کنند و به تعهدات خود نسبت به حس برادرانه شان بسیار پایبند هستند.

شما در نقش Sean باید نوعی انتخاب های سخت را که مدام به صورت عجیب و غریب بر سر  راهش قرار می گیرد را به خوبی کنترل نمایید. شما با هر انتخاب عواقب انتخاب خود را به عهده خواهید گرفت.  این بازی تمرکز شما را بر روی برادر قرار می دهد ولی نیازی به هدایت و آموزش برادر جوانتر شما نیست. زیرا او نیز مانند شما در حال رشد و بزرگ شدن است.

سری بازی های Life Is Strange همواره بر روی مسائل اخلاقی، ماجراجویی و غیره تمرکز می نماید. کاراکتر Daniel بسته به درسهایی که به او تدریس می کنید و الگوی تصمیم گیری شما توسعه می یابد. داستان دیگری از عنوان Captain Spirit بر روی پسر بچه ای به نام Chris Eriksen تمرکز می کند.

Raoul Barbet کارگردان بازی گفت:

ما با تیم اصلی سخت کار کرده ایم تا آنچه را که من شخصا دوست داشتم و البته بخش سینماتیک آن را به خوبی در آن قرار دادیم.

Jon Brooke مدیر کمپانی Square Enix در بیانیه ای اعلام کرد:

بازی Life Is Strange 2 یکی از مهم ترین انتشارات این شرکت در سال است. او همچنین افزود این بازی برای ما یک چالش واقعی به حساب آمده است. ما اطمینان داریم که تیم های با استعداد کمپانی Dontnod و Square Enix External با همکاری یکدیگر توانسته اند عنوان خوبی را بسازند.

تاریخ انتشار بازی Life is Strange 2

قسمت اول بازی Life is Strange 2 در تاریخ 5 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Life is Strange 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Life Is Strange Before The Storm Limited Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =