صاحبان ps4 اولین کسانی هستند که می توانند نسخه بتا حالت Blackout از بازی Call Of Duty: Black Ops 4 را امتحان کنند. اما بازیکنان pc و xbox1 مجبور نیستند صبر کنند. Activision اعلام کرده است که بعد انتشار نسخه بتا حالت Blackout یک بتا برای دو پلتفرم دیگر برگزار خواهد کرد.

Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 14 سپتامبر (بیست و سوم شهریور) چند روز پس از انتشار برای ps4 منحصر به فرد برای xbox1 آغاز می شود. بتا چند نفره که در ماه جاری برگزار می شود، تنها برای افرادی که قبلا نسخه ای از بازی را پیش ‌خرید کرده‌ اند، قابل بازی خواهد بود.

بازیکنان pc که قبلا بازی Call Of Duty: Black Ops 4 را سفارش داده اند، می توانند در 14 سپتامبر 10 AM PT / 1 PM ، به بتا خصوصی Blackout دسترسی داشته باشند.

نسخه بتا حالت Blackout، تمامی کاربران را در نقشه‌ ای بسیار بزرگ در مقابل یکدیگر قرار می ‌دهد و آخرین کسی که بتواند در نقشه زنده بماند به عنوان برنده اعلام می ‌شود.

کمپانی بازی Call Of Duty

کمپانی Activision جزئیات زیادی درباره ی بتا Blackout به اشتراک نگذاشته است. اما تایید کرد که بازیکنان می ‌توانند حالت Blackout را به سه شکل تک‌ نفره (Solo)، دو نفره (Duo) و تیمی (Squad) تجربه کنند.

Activision در آخرین تریلر Call Of Duty: Black Ops 4 جزئیاتی از حالت Blackout ارائه داده است.

حالت Blackout از بازی Call Of Duty: Black Ops 4 مشابه حالت battle royale در بسیاری از بازی های پرطرفدار می باشد. Treyarch در رویداد 2018 E3 از این حالت رونمایی کرد.

Blackout از بزرگ ترین نقشه در بازی برخوردار می باشد و به طور حتم از Black Ops قبلی ترسیم شده است. بازیکنان همچنین در این حالت قادر به فرماندهی زمین، هوا و وسایل نقلیه دریایی هستند، هرچند مشخص نیست دقیقا چه تعداد بازیکن را Blackout پشتیبانی خواهد کرد.

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (بیست مهر) برای xbox1، ps4 و pc عرضه می شود.

Blackout دارای حالت چند نفره می باشد و شما در آن می توانید با زامبی ها به مبارزه بپردازید. Blackout مبارزات سنتی تک نفره را نخواهد داشت بلکه مجموعه ای از ماموریت های انفرادی است که بر روی هر یک از شخصیت های بازی متمرکز می شود.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =