امسال مسابقات 24 ساعته Nürburgring، از تاریخ 10 الی 13 می (روز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 الی یکشنبه 23 اردیبهشت) در آلمان برگزار می شود. قرار است در همان زمان، تور جهانی بازی Gran Turismo (اولین تور جهانی رویداد FIA Gran Turismo) برپا شود.

Kazunori Yamauchi، خالق و سازنده بازی Gran Turismo در سال ۱۹۹۲ با همکاری یک گروه هفت نفره شروع به کار کرد. تکمیل این پروژه پنج سال به طول انجامید. این بازی، در حال حاضر به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 در دسترس است.

بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، ۲۰۱۷ میلادی را می‌ توان سالی پربار برای بازی‌ های ریسینگ دانست. Gran Turismo به عنوان یک بازی شبیه ساز، به بهترین نحو ممکن عمل کرد. در این بازی، رانندگی کردن به دلیل تفاوت‌ های چشم گیر ماشین ها و سیستم هندلینگ حیرت آور، بسیار لذت بخش است. در Gran Turismo هر ماشین، نمونه ‌ای مجازی از همان خودرو در دنیای واقعی است. این بازی زمانی در نسل ششم آن ‌قدر بزرگ بود که هیچ بازی مخصوصا از نظر بصری و فنی به پایش نمی ‌رسید.

گیم پلی بی نقص بازی در کنار بخش آنلاین بسیار جذاب و تاییدیه‌ های FIA، یکی از مهم ترین دلایلی هستند که می ‌توانند مخاطبان را برای تجربه GT ترغیب کند. همانطور که می دانیم فدراسیون FIA، به منظور حفظ و تأمین منافع سازمان‌ های اتومبیل رانی و استفاده کنندگان وسایل نقلیه موتوری فعالیت‌ می کند.

در تور جهانی بازی Gran Turismo، 30 بازیکن برتر اروپا (به نمایندگی از اروپا) برای حضور در جام جهانی دعوت می شوند. مسابقه در حالت های انتخاب کشورهای سازنده اتومبیل و انتخاب ماشین ها در یک برند (مانند مرسدس بنز) انجام می پذیرد. مسابقه به سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تقسیم می شود.

  • نوجوانان: برای سنین 15 سال یا پایین تر
  • جوانان: برای سنین 16 تا 35 سال
  • بزرگسالان: برای سنین 36 سال یا بالاتر

رده بندی طوری صورت می گیرد تا طیف وسیعی از گروه های سنی بتوانند این مسابقه هیجان انگیز را تجربه کنند.

خرید بازی Gran Turismo Sport

به گفته منتقدین:

بازی Gran Turismo بدون آنلاین شدن، عملا فلج می‌ شود. برای آن‌ هایی که دنبال یک بخش تک نفره جذاب هستند، جز یک سری مسابقات ساده با هوش مصنوعی، هیچ چیز برای ارائه دادن ندارد.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 8 =