ما از تولید کننده بازی Resident Evil 2 آقای (Yoshiaki Hirabayashi) مجموعه ای از اطلاعات جدید در خصوص بازسازی بازی Resident Evil 2 دریافت کردیم که در این مقاله برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بازسازی یک بازی کلاسیک واقعی، اصلا کار ساده ای نیست. اما تیم با استعداد Capcom خود را در این بین به چالش کشیده است.

 

 

Hirabayashi اعلام کرد بازی Resident Evil 2 در میان طرفداران بسیار مشهور بوده و از چگونگی ساخت نسخه جدید آن اطلاعاتی را با بازیکنان در میان گذاشت. این نسخه تنها یک بازسازی نیست بلکه طراحی مجدد بازی به طور کامل به حساب می آید (از جمله داخل و اطراف شهر Raccoon و پلیس آن مرکز).

Leon Kennedy در بازسازی بازی Resident Evil 2

یکی از مسائل مورد بحث، درباره مرد جوانی به نام Leon در بازی بود. ما تمامی آثار این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به هدفی نو دست یافتیم. هدف ما بر این بود که او را از یک نگاه جدید و تازه در جایگاه یک قهرمان رویت کنیم.

ایده های بسیار زیادی در خصوص طراحی مدرن و حفظ حالت کلاسیک Leon در سر سازندگان می پرورید. آنها با گرافیکی مدرن و فانتزی به ساخت او پرداختند. در نتیجه تیم سازنده لباس Leon را با استفاده از تکنولوژی فتوگرامتری (برای اسکن آنها با جزئیات جزئی) تغییر داد.

Claire Redfield در بازسازی بازی Resident Evil 2

بازی Resident Evil 2 بدون کاراکتر Claire کامل نیست. قهرمان ما به شهر Raccoon می آید تا به جستجوی برادر خود (کریس) بپردازد. با استفاده از تکنولوژی مشابه، لباس Claire به وسیله اسکن به روز شده است. تیم Capcom در مورد چگونگی طراحی ظاهر جدید او که چه مقدار از نسخه اصلی آن حفظ شود بسیار فکر کرده است. در نهایت به این تصمیم رسیدند که او با یک موتور سیکلت به شهر Raccoon وارد شود. سازندگان از طراحی آن بسیار خشنود و راضی هستند و امیدوارند بازیکنان نیز این حس را داشته باشند.

 Raccoon City در بازسازی بازی Resident Evil 2

سازندگان برای طراحی شهر راکون، تمرکز بسیاری بر روی حس نمناکی، ترس و تاریکی آن داشته اند. با استفاده از موتور قدرتمند RE، تیم سازنده توانسته از طریق نشانه های بصری به هدف خود دست یابد. حوادث Resident Evil 2 در یک روز بارانی در شهر Raccoon اتفاق می افتد. باران باعث گودال ها و سیلاب های بسیاری شده و این در حالی است که مناطق بازی با غم و اندوه در تاریکی احاطه گشته است.

Hirabayashi در خصوص چگونگی قرار دادن بازیکنان در کنار ارواح و زامبی ها صحبت و بحث هایی به عمل آورده است.

نگران نباشید آنها قصد داشتند موضوع جذابی را به بازی اضافه نمایند تا شما از آن لذت ببرید. به این ترتیب زامبی ها با همان مفاهیم نمور و تاریک در ذهن ایجاد گشته و نوع برخورد آنها با انسان ها به همان نسبت پیشین خوفناک است.

Raccoon City برای استقبال از طرفداران بازی Resident Evil 2 با آغوشی باز آماده است. این بازی جذاب و هیجان انگیز به صورت انحصاری در تاریخ 5 بهمن 97 بر روی کنسول ps4 قابل اجرا خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازسازی بازی Resident Evil 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil Biohazard Gold Edition برای PS4

 

خرید بازی Resident Evil 4

خرید بازی Resident Evil 5

خرید بازی Resident Evil Revelations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =